• Nalle Puh 40

Köpt träningskort :-)

Igår var jag och köpte ett träningskort på vattenaerobics, spinning, bad och gym så nu gäller det...

Någon mer som har "börjat på allvar" nu i höst?

• Svar på tråden Köpt träningskort :-)
  • Nalle Puh 40

Visst måste man "frossa" ibland, bara det inte blir 7 dagar/veckan

• Plummis83

Här är en till som skaffade gymkort i augusti!! Först nu jag kommit igång riktigt ordentligt! Denna vecka har jag varit med på 2 stepbas pass, 1 strykeyogabas pass (var dock inget för mig) och så 1 pulsstep pass!! Är så grymt skoj och min sambo är så stolt över mig som orkar med detta. Jobbar mkt, har både häst och 2 hundar som tar mkt tid.

• ShangChina

Det har du alldeles rätt i..man ska unna sig en dag åtminstone..men nu är jag "proppis" av all dajm och lite illamående...usch...och snart ska vi på middag oxå...
    Nalle Puh 40 skrev 2008-09-12 09:38:44 följande:

Visst måste man "frossa" ibland, bara det inte blir 7 dagar/veckan
  • lillP

Tack så mycket!

Känns faktiskt mycket bättre idag, ska nog försöka ge mig på nåt pass i helgen. Men det blir nog bara vattengympa eller nåt annat lugnt

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-09 11:26:38 följande:

Krya på dig... Kram
  • lillP

Den här veckan har jag kommit igång ordentligt med träningen, äntligen är förkylningen borta

Har blivit 1gympass, 2grupp-pass och ett Wii Fit-pass. Känner mig sååå nöjd

• Plummis83

Den här veckan har gått segt. Var med på steppass i ons, aerobic igår å idag känner jag av halsont! Min sambo har varit mega förkyld i några dagar å det har väl smittas nu!!!

• ganesha
    ShangChina skrev 2008-09-02 11:44:38 följande:
    Jag vet att det är dyrt med personlig tränare hemma i Sverige, plus att man oxå då ska betala för ett medlemsskap..så det är ju lite trist...Jag var medlem på SATS förut..betalade då 450 per månad för att få träna, plus att jag under en period hade personlig tränare som kostade 500 kronor per timme...så ja, det är dyrt, men jag tyckte att det var värt det!!
    Beror ju helt på gymet.
    Där jag tränar kostar det visserligen en hel del per år (vet inte exakt hur mycket för köpte mitt kort begagnat, men en månad kostar 700), men då ingår så mycket PT du (och dem) hinner med. Där finns även, utöver gym, ledarledda pass, yoga, massage och naprapat. Det ingår i årsavgiften så har man verkliga problem blir det ju inte så dyrt i längren.

Dessutom ingår en sjuhelvetes utsikt!
  • ShangChina

Hur går det med träningen?

Jag har superträningsvärk efter mitt förra pass, då jag fick boxas..här ska brännas fett.. jobbigt, men kul!!
    Idag ska jag mäta mig och se hur mycket jag gått ner i vikt, plus fett o muskelmassa...har hållit på i fyra veckor nu, så det ska bli intressant..

Heja, heja alla!!

• Nalle Puh 40

Här har det varit lugnt hela veckan, förkyld och lite yr så det har bara blivit några små promenader. Tar nya tag till nästa vecka

• Plummis83

Samma här... Jobbigt att vara sjuk, framförallt när man precis verkligen kommit igång med träningen!

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-25 18:06:39 följande:

Här har det varit lugnt hela veckan, förkyld och lite yr så det har bara blivit några små promenader. Tar nya tag till nästa vecka
  • Nalle Puh 40

Nu är man pigg igen och tillbaka i vattnet

Svar på tråden Köpt träningskort :-)