Alternativa brudar
Jag joinar!
Tror mig ha sett i forumet att du har 50-tal? Nice!
Jag joinar!
Tror mig ha sett i forumet att du har 50-tal? Nice!
Låter coolt, Sweet Sun!
Jag vet egentligen inte om vi är så alternativa, men vi gör det mesta på vårt eget sätt. Vi ska ha festen på en vanlig restaurang, vegetarisk mat, och vår kompis som är jazzmusiker ska spela. Vi ska dessutom försöka ha så mycket ekologiska och klimatneutrala saker som bara är möjligt.
Vad är scrolls för något, mysifer?
Åh, Hemligt... det låter helt fantastiskt. Jag hade velat göra någon liknande variant, men nu fick Mr Drew sin vilja igenom och vi har en fest istället. (Helt förfärligt tycker jag inte att det är...)
Vi är väldigt miljömedvetna annars, så för oss hade det varit konstigt att tänka bort den aspekten bara för att det är bröllop.
Mysifer: Ni får köra barnkalasklassikern med thépåsar....
När gifter sig alla?
Vi gifter oss 17:e januari, om vår tilltänkta festlokal är ledig då. (Hoppas...!)
Guntan: Om du har tillgång till Dagens Nyheter var det en bröllopsannons idag där paret hade hembygdsdräkter. De var SÅ fina!
Vi fick drömlokalen! Hurra!
(Inom budget också!)
Det är en trevlig restaurang inte långt från där vi bor. Normalt hyr de inte ut på kvällstid, eftersom de ofta har musikuppträdanden och sådant, men just bår dag var fortfarande obokad. Jippie!
(Återkommer med bild i galleriet när jag hittat någon)
Nu finns det bild!