Någon som ska resa med Royal Caribbean?
Här kommer den gamla tråden om kryssningar
www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3050272.html
Här kommer den gamla tråden om kryssningar
www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3050272.html
Äntligen närmar det sig avresa. Nästa torsdag bär det av till Miami och avgång för krysningen blir den 25 oktober :)
Hej. Hemma igen från resan och jag känner mig minst sagt mosig. Hela jag gungar. Resan var jättebra Kryssade i 7 nätter, Haiti, St Martin samt Puerto Rico. Service ombord var helt otrolig, så hjälpsamma alla var. Maten var super, trerätters middag vid varje sittning i matsalen. Fråga bara om ni vill veta något.
Det kändes att det blåste hårt ute när man var innomhus men inte så att jag blev sjösjuk.
Var faktiskt inte någon gång på spa. Fick ett par erbjudande om paket, men de kändes lite dyra. Kan tyvärr inte är komma med något pris exempel.
Är mycket nöjd med resan, förutom ljudnivån på musiken vid poolen samt restaurangerna. Amerikanarna verkar vara döva.
Ska se om jag kan fixa ett par bilder. Återkommer med det lite senare i veckan.
Nu har jag lagt upp några bilder i mitt galleri. Kolla om ni kan se dem. Mycket nöje.
Någon som vet hur man gör?
Tror jag hittade felet. Se om ni kan kolla nu..
Nej, inga visum behövs. Solstolar kring poolerna var svårt att få. Många som gick upp tidigt för att lägga handduken till rätta :( Dock inga problem att hitta platser på övre deck