• DrömmenSomBlevSann

Vart går er bröllopsresa?

Det är så svårt att bestämma sig... jösses.
    Vi gifter oss 11/10. Har varit i Thailand nyligen, det blir det inte.
    Egypten är en favorit sen tidigare, men självklart så finns det inga lediga rum på det hotell vi vill ha
    Fått tips om Indien och Kap Verde...

Åhh hjälp! Vill inte till Grekland eller nåt annat EU-land för vi vill lyxa där nere o få mycket för pengarna. Vilket man ju inte får längre i de länderna.

Tips mottages tacksamt

• Svar på tråden Vart går er bröllopsresa?
  • DrömmenSomBlevSann

Thailand 08 skrev 2008-09-04 15:56:42 följande:

Såg jättefint ut.Kan ni inte vänta till 4 december?
    Jo det kan vi väl egentligen, krånglar väl till sig lite med efternamn o passbyte kanske, haha.

Var till Egypten i dec förra året, kvällarna blev lite kyliga o det var kallt i havet.
    men ... kvällarna kan man ju gå på stan o så finns det gott om pooler!
    Sugen på att boka nu ju.. hahha!!
  • Thailand 08
    DrömmenSomBlevSann skrev 2008-09-04 16:02:31 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-09-04 15:56:42 följande:
    Jo det kan vi väl egentligen, krånglar väl till sig lite med efternamn o passbyte kanske, haha.Var till Egypten i dec förra året, kvällarna blev lite kyliga o det var kallt i havet.men ... kvällarna kan man ju gå på stan o så finns det gott om pooler!Sugen på att boka nu ju.. hahha!!
    Bara det står samma namn på passet som på biljetterna så är det ingen brådska att byta.Tänkte byta mitt först vid årskiftet innan vi åker igen
  • Humlanhubbe

Vi kom just hem från Rom och Venedig.Gud vad jag längtar tbx,det var en underbar vecka med sol,god mat och kärlek!

• Thailand 08
    chamor skrev 2008-09-04 15:55:25 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-09-04 15:51:39 följande:
    Vart var ni då?
    Bangkok,chang mai,kring koh samui,krabi(+ koh chang förra resan)
  • DrömmenSomBlevSann

Nu har jag bokat!! 4 dec Makadi Palace Egypten

Fick ångest dock över vår lilla ettåriga tös... kostar ju bara 300 kr extra att ta med henne.
    Fast en bröllopsresa ska man väl åka själva på egentligen, o verkligen vila upp sig... Svårt svårt!

Hon är med på bokningen... har ju 10 dar på oss att bestämma.

• Thailand 08
    DrömmenSomBlevSann skrev 2008-09-04 17:08:25 följande:
    Nu har jag bokat!! 4 dec Makadi Palace EgyptenFick ångest dock över vår lilla ettåriga tös... kostar ju bara 300 kr extra att ta med henne.Fast en bröllopsresa ska man väl åka själva på egentligen, o verkligen vila upp sig... Svårt svårt!Hon är med på bokningen... har ju 10 dar på oss att bestämma.
    Men se där! Vad kul
  • zsandora

Vi åker till las vegas, fast inte försen 2011

• Mrs Mac

Nu har vi också bokat!! Brasilien i två veckor i början av december!!

• DrömmenSomBlevSann

Hej o hå nu har vi bokat om resan så vi får åka lite tidigare
    Blev ett systerhotell till det vi bokat innan, nu blev det Grand hotel i Sharm el Sheikh.

Nice nice nice *hoppar o skuttar av glädje*

DrömmenSomBlevSann skrev 2008-09-04 17:08:25 följande:
    Nu har jag bokat!! 4 dec Makadi Palace EgyptenFick ångest dock över vår lilla ettåriga tös... kostar ju bara 300 kr extra att ta med henne.Fast en bröllopsresa ska man väl åka själva på egentligen, o verkligen vila upp sig... Svårt svårt!Hon är med på bokningen... har ju 10 dar på oss att bestämma.
Svar på tråden Vart går er bröllopsresa?