Inlägg från: Vitt guld |Visa alla inlägg
  • Vitt guld

Tips på november-bukett?

Vi gifter oss i november och funderar på vad som kan vara fint att ha i buketten. Nåt rött/orange kanske? Inte för stor bukett, det blir en liten borgerlig ceremoni. Gärna allergivänligare blommor.

• Svar på tråden Tips på november-bukett?
  • Vitt guld

Tack för tipsen!

Kan man inte se buketter på blombutikers hemsidor, eller måste man gå dit? Tittade just på buketten.se och interflora.se men hittar bara blommogram.

• Vitt guld
    Lilla7an skrev 2008-09-04 22:30:01 följande:
    Kanske den här? Eller någon annan hos dem?www.euroflorist.se/Layouts/ProductDetail.aspx
    Den var jättefin! Men det står "Skicka en romantisk bukett" - undrar om man kan beställa och hämta en i butiken i stället..?
  • Vitt guld
    Rosenpetunia skrev 2008-09-04 22:25:22 följande:
    Låter fint med rött/orange, passar nog årstiden väldigt bra.Även buketten som socker86 beskriver låter helhärlig, gillar tanken om löv på kvist som grund!Jag hade röda o rosa rosor, enkelt och tidlöst. Skulle säkert funka på ett novemberbröllop också Lycka till!!!
    Rött och rosa är ovanligt, men fint! Gillar även orange och rosa. Tack för lycka tillet.
  • Vitt guld
    socker86 skrev 2008-09-10 12:02:02 följande:
    Senaste nytt: Ska kanske försöka använda mig utav järnek och vita rosor. Novemberaktigt?
    Jag var och tittade på vita blommor igår (eller blommor överhuvudtaget) men vitt känns fel i november, för min egen del. Det blir nog rött/orange/rosa. Tror jag. Svårt! Vitt är ju väldigt, väldigt vackert... Jag hinner kanske ändra mig. Hundra gånger.
  • Vitt guld

Nu på morgonen har jag provbundit 10 st såna där billiga rosor, kostade 49:- på Buketten. Jag tycker att det blev helt okej, och kanske köper 20 st till den stora dagen. Så här blev det...
    www.brollopstorget.se/hem/vitt_guld/galleri.php
    Vad tycker ni? Ska knyta noggrannare nästa gång, och med sidenband. Nu stressade jag bara för sonen satt och tjöt i matstolen.

• Vitt guld

Hoppsan. Jag gör det pronto!

Svar på tråden Tips på november-bukett?