Inlägg från: sahe |Visa alla inlägg
  • sahe

Är jag en elak tärna?

Hej.

Jag lovade min bästavän som är brud att följa med henne när hon ska fixa håret med klippning färgning och kolla vilken frisyr hon ska ha.
    Nu har jag råkat dubbelboka mig den dagen då jag fått ett nytt jobb och har ställt upp att jobba samma tid. Jag valde att jag ska jobba då jag känner att jag vill visa framfötter på mitt nya jobb och inte vara besvärlig från början

Har berättat för min vän, men ej fått någon reaktion än. Men jag antar att hon blivit skit sur eftersom hon inte hört av sig.

Hon är en väldig trevlig och socialtjej så hon kommer klara att gå till frissan själv, jag förstår ifall hon ville ha sällskap men jag tycker att jag har ställt upp på mkt annat, lånat ut lght till hennes gäster under bröllopshelgen, varitmed när hon går naglar osv.

Är jag en elak tärna?

• Svar på tråden Är jag en elak tärna?
  • sahe

Åhh det var en jättebra idé, tack det ska jag verkligen testa!

Det är lite svårt att få tag i henne nu så vi brukar messa till varann, så tyvärr var det via sms.

Men jag ska maila henne nu och föreslå det! :)

• sahe

Det är så svårt bara för hon mailar hellre än att prata ut om saker då hon inte svara i telefonen när hon är sur.

Men nu har jag mailat henne och testat med vinkväll =) Hoppas hon nappar på det Jag har verkligen dålig samvete för att jag var så klantig.

Hon har redan varit sur på mig för en annan grejj med bröllopet, skulle ju vara skönt om detta löste sig bättre då det är två veckor kvar bara...

• sahe

Hon kan tyvärr inte boka om tiden då det är två veckor kvar till bröllopet. De har fullt upp nu sista tiden.

Det är bara hon om ska göra frisyr, min ekonomi tillät inte det. Jag ska fixa själv =)

• sahe

Hihi nää hon är inte så galen faktiskt. Men man har märkt att det verkar vara väldigt stressigt att gita sig. Känslorna sitter på ytan.

Man får väl se hur man blir själv när man ska gifta sig. Hihi.

• sahe

Hon verkade inte vara så sur. Vilket jag tycker är superskönt.

Slipper jag vara orolig. Lite besviken tror jag. Sen hade hon en lite surprise till mig, men den blir väl förstörd oxå. Jaja.. Måste ju jobba, typiskt.

Tack alla för era tankar kring detta.

Svar på tråden Är jag en elak tärna?