Jag har beställt menskoppen!
Är den bra!
Är den bra!
Detta hade jag ALDRIG någonsin hört talas om!
Har jag levt i en burk med lock på eller vad???
Jag köpte den men fick aldrig in den ordentligt.. Så nu ligger den och dammar. Precis som min magmaskin gör!
Ni som har köpt menskopp.. Det finns ju flera olika märken, hur valde ni vilken ni skulle ha?
Jag gick in på www.menskopp.se och läste vilken som skulle passa mig. Som tur var hittade jag rätt.
Men klippte va tappen längst ner. Den var bara ivägen.
För mig är det precis lika, minus magmaskinen som jag inte äger dock =P
Jag har en Diva Cup som jag inte får in ordentligt. Tålamodet tryter!
Storlek kan jag ju gissa mig till tackvare ålder och om man fött barn... Men det skiljer ju på märkena. Ska man satsa på slät sida, mjukt material... eller vad? Hur resonerade ni?
alltså.. det verkar som den smartaste uppfinning som ngnsin uppfunnits för kvinnor men........
jag tycker det verkar äckligt att "TÖMMA" den ! och namnet får mig också att må lite illa.. menskopp.
lika äckligt med ob och binda i så fall men jag vet inte varför jag känner så här inför menskoppen
Jag köpte en Divacup för ett par dagar sen, borde få den på måndag, ungefär samtidigt som min mens är slut för denna gången, suck... Är lite rädd att den ska vara för stor, men jag beställde ändå baserat på min ålder (30) och på att jag förhoppningsvis snart har genomgått en graviditet :P
Hoppas att den är så bra som alla säger!
Nu har jag också beställt en menskopp, blev en Lunette. Hoppas den hinner komma innan mensen börjar på onsdag eller torsdag!