Inlägg från: SidenRos |Visa alla inlägg
  • SidenRos

vad är det som händer? haha

gud vad det drar iväg i pengar asså hade från början planerat och ha ett bröllop för ca 15000 och de sa vi att vi skulle hålla nu har ja suttit här och räknat att de kommer landa på ca 35000 haha allt man lägger till asså hade planerat en billig kina klänning men fastna själv klart för en dyrare ... är det någon som känner igen sig i min situation?

• Svar på tråden vad är det som händer? haha
  • SidenRos

haha ja undra vad det är som gör att det går över så mycket... precis som jperlestam säger tror jag att det är dom små sakerna som inte man tänker på... inte alls tänkte jag på till exempel på allt som till kommer till festen och lokalen där drog det väg en hel del.

lillp jag tror absolut inte att det kan vara tråkigt gör ni det som ni vill blir det nog bara bra ska ni se =)

• SidenRos

fenixx hehe aa precis som vi gjorde... det blir en hel del som drar iväg ibland :P

• SidenRos

ja du för oss blev det så att vi skulle inte bjuda på mat från första början men sen ville vi de iallafall. där drog de iväg sen klänningen jag hittade låg dubbelt över vad vi hade satt pris på från första början samma sak med m2b ring där blir de dyrare en vad vi sa ifrån början. sen tänkte vi nog inte på vad allt kostade vi gissade nog bara oss fram och titta hur de gick =)

Svar på tråden vad är det som händer? haha