• anna800

kopparspiral

hej!...hade tid idag för att sätta in en kopparspiral, efter mycket om o men. Har inte fött barn.
    Ringde i morse då jag fortfarande inte fått mens, vilket min BM sa att man ska ha eller precis haft när man sätter in den för det blir lättare då.

Så, försökte alltså sätta in den idag, utan mens. Höll på att svimma av smärta o jag brukar vara ganska smärttålig. Nu fick jag en ny tid då jag kommer att ha mens...o min fråga är om det lindrar att ha den eller om det bara är bullshit?...känns som om det är fullt omöjligt att utstå denna smärta jag kännde.

BM sa att om det fortfarande inte går kan man få en rimeiss till sjukhuset så att man får sova medans dom gör det, någon som provat?

• Svar på tråden kopparspiral
  • anna800

ah, jag fick också nån alva, lokalbedövning tror jag d va...sån skit, känndes inte ens att jag fått nån!...o tro mig, jag är inte den känsliga typen...
    Va fick du istället då?...började du med hormoner igen?

Hvidbrud skrev 2008-09-10 19:13:58 följande:
    Jag fick lokalbedövning... En kanyl rakt upp i livmoderhalsen!! Aj aj aj, höll på att sparka läkaren i huvudet! Inte kul alls. Det gjorde ont att få upp spiralen i alla fall. Har heller inte fött, eller varit gravid.(Fick ta ut den efter några månader, för min mens blev ersatt av måntliga näsblödande! Låter som en skröna, men sant är det.)
Svar på tråden kopparspiral