• BlendaSigne

Hur ska jag få honom att förstå??

jag skulle aldrig lägga pengar på ett bröllop om jag inte visste att jag hade en stor säkerhet i sek utöver de pengarna - jag skulle aldrig ligga så på gränsen så att typ en bilreparation el nåt skulle stjälpa en. bröllopspengarna är typ de pengarna som man annars hade lagt på en resa - när man redan lagt undan för katastrofgrejer el sparande. så tycker jag.

som någon sa: gör en budget och planera ett bröllop som passar er plånbok.

• BlendaSigne

Lägg upp en budget o prata igenom med din m2b.
    Kanske ett enklare bröllop o sen en kul resa för att fira? (halva vägen var)

MulleNuh skrev 2008-09-10 20:59:30 följande:
    Njae det vet jag inte.. Men jag tror att om jag hittar nåt bra för ca 40 papp så kan jag fixa det mesta.. Jag får 20.000 av min pappa. Så då är det bara 20 kvar.. Det betalar vi/jag av lätt på några månader..
  • BlendaSigne

De tycker jag du ska göra - haha :D... underbart. Superfin är klänningen iaf! Förhoppningsvis så kan du sälja den efter bröllopet för en bra penning o då behöver den inte bli så dyr (de e sådana argument man behöver mot gubbsen )

MulleNuh skrev 2008-09-10 21:40:23 följande:
    Mjoo.. Fast såg du den jag länkade här uppe!! Jag DÖÖÖR! m vi inte gifter oss så ska jag köpa den och ha när jag går o handlar..
Svar på tråden Hur ska jag få honom att förstå??