Brist på respekt
Med tanke på all denna bristande respekt för andra så anser jag att jag klarar mig gott utan Bt... jag skulle aldrig för hela mitt liv vilja byta liv med någon av er som håller på att trycka ner andra tjejers tankar om ett romantiskt bröllop genom att sitta och totalt trasha trådarna för att göra ER röst hörd.. ni vägrar läsa inlägg där folk ber er starta nya trådar..
SÅ här kommer mitt bröllop:
Jag kommer att ledas in som en ko av min pappa som kommer verkligen DRA in mig i kyrkan för jag har ingen talan överhuvudtaget och sedan så kommer min m2b att binda fast mig i altaringen eftersom han äger mig.. Dessutom så kommer vi att springa ut eller rättare sagt min m2b kommer att springa medans jag blir hängande efters om en vante... och bröllopsfesten kommer att bestå av en massa korv med bröd för det är vad min m2b älskar.. och sedan så kommer jag att stå och koka all korv själv.. för det är ju trots allt kvinnans plats i hemmet.. KÖKET.. Ve och fasa att jag ska jobba och tjäna egna pengar.. och för at verkligen göra allting ännu bättre så kommer jag inte ha någon talan utan kommer att stanna hemma som en avelsko som jag är.. för jag lever ju trots allt BARA på 2000-talet.
Så tack för denna kossan har fått uppleva de värsta sidorna av folk.. För det bevisar än en gång att bröllop är verkligen visar folks värsta sidor.
Men det är trots allt 3 veckor kvar innan jag gifter mig men jag skiter fullständigt i bt.. för det är mest dominanta kvinnor som tror att de kan konventera andra att tro på exakt samma sak som dem...
tack o hej..
Till er tjejer som vill ha brudöverlämning : LYCKA TILL NI KOMMER ATT BLI DE VACKRASTE BRUDARNA NÅGONSIN!!!