• Taha

Brist på respekt

Puuh..

Allvarligt talat vet jag inte ens vad jag ska säga.
    Gick och läste tråden du refererar till. Att folk orkar!?!

Vem bryr sig vad bakgrunden är. Vad gesten betyder idag är vad du gör den till. Och det är er dag så ni gör som ni vill.

Men se det så här..det är bra att folk läser böcker som får dem att fundera över världen. Synd bara att de inte kan hitta utlopp för sina tankar och funderingar över världsorättvisan på annat sätt än att hitta en brud på BT att hacka på.
    Hehe..lite roligt är det alltid. ;o)

Och man kanske inte alltid formulerar sig som folk vill när man ska argumentera för sin synpunkt men det här är inte en retorikkurs.

Ha det underbart på ditt bröllop och lämna inte BT.

Kram från en superfeminist som defenitivt ska lämnas över av pappa. =o)

• Taha
    Hope2008 skrev 2008-09-11 14:17:21 följande:
    Taha: Det är givetvis ingen retorikkurs... Men det underlättar ju en hel del om man inte hela tiden måste missförstå varandra för att folk är otydliga.. eller hur??Givetvis finns det viktigare frågor att ägna sig åt, men nu befinner vi oss på ett bröllopsforum och då är det dessa frågor som diskuteras. SJÄLVKLART ska detta göras med respekt för andra personers åsikter och ingen ska kränka någon annan....
    Hej Hope2008.

Vet inte om jag missförstår din text eller tvärtom.
    För att förtydliga vad jag menade;

Vi kommer alla att gifta oss på olika sätt och det finns inga rätt eller fel. Vi är här för att få tips av varandra inte hacka på varandra för formuleringar och åsikter.
    Jag läste ursprungslänken och det var brudar som rent ut sagt hackade på "Kärlek ger näring åt själen"

Det är helt ok att ha politiska funderingar i olika ämnen men att använda sig av dem och hacka på varandra i länkar där folk vill ha tips är inte vad vi är här för.

Men nu kommer jag inte skriva mer annars startar vi antagligen massa tjafs och missförstånd i den här tråden åxå. ;o)
Svar på tråden Brist på respekt