• Wingtear

December brudar

Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

12-24 Wingtear

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

• Svar på tråden December brudar
  • Alla goda ting är tre

2e advent: förstår hur det känner, inte så kul att ha på sig ringen för mycket innan man gifter sig..

• Hösten2009

Alla goda ting är tre - Ja fast o andra sidan så om det nu händer nåt med den o det är gravyr så brukar dom väl inte göra så mkt med den.
    om nu inte en sten lossnar men det kan man ju fixa vart som helst för lite pengar. jag har redan en förlovningsring med 6 diamanter i o den har jag haft i 6 år nu o aldrig varit något peoblem så jag står fast vid vad jag tycker.
    bor man i en större stad så går det säkert köpa via affär billigt men i en liten stad som jag bor går det tyvärr inte. En skillnad på 2000 kr är sjukt mkt i min börs.
    men den som vill slösa pengar man det säkert..

• 2e advent

Har precis fått ett mail från en kompis där det stog "är du nervös än?

Sitter här och blir lite skraj. Något säger mig att det blir möhippa till helgen men jag vet inte om jag orkar det, ska iväg på kurs hela veckan. Eller orkar, det är klart jag gör om mina goa vänner har tagit sig tiden att anordna något sådant Men svaret på den frågan är definitivt att Ja jag är nervös

• Wingtear

2e advent skrev 2008-10-06 18:53:54 följande:

Har precis fått ett mail från en kompis där det stog "är du nervös än?Sitter här och blir lite skraj. Något säger mig att det blir möhippa till helgen men jag vet inte om jag orkar det, ska iväg på kurs hela veckan. Eller orkar, det är klart jag gör om mina goa vänner har tagit sig tiden att anordna något sådant Men svaret på den frågan är definitivt att Ja jag är nervös
    Lycka till!
  • S S

vad ska ni ha för ringar?
    Trodde aldrig att valet av ring kunde vara så svårt.

har klänning, vigselförrättare, lokal, svit, fotograf...
    klänningen var inget problem att hitta, men att ring ska vara så svårt.

• Ebbas mamma

hallå, jag skall oxå gifta mig nu i december. På lucia, jippi. Har fixat med det mesta men är ändå helt förrirad. Det har krånglat med min klänning men annars är allt under kontroll.

• Wingtear

Jag ska ha en tunn ring med 3 vvs diamanter på totalt 0,10 carat i "hängande klase" den borde komma från guldsmeden denna vecka, eller nästa (behövdes minskas från 18,5 till 17) och den kommer vara lite stor, men det låser förlovningsringen som kommer ligga ytterst.

• Wingtear

Flyttar fram listan en sådär 20 sidor Någon som är missad? Skriv in er!!!

2008
    03/12 Alla goda ting är tre
    06/12 JPerlstam
    06/12 SidenRos
    06/12 2e advent
    13/12 Ebbas mamma
    20/12 s s
    21/12 Ingenjörsbruden
    24/12 Wingtear
    27/12 BlendaSigne
    27/12 lillP
    2009