Festlokal i Uppsala??
Jag skulle bli jätteglad för lite tips på festlokaler i Uppsala... På vårt bröllop blir det ca 150 gäster så det är inte helt lätt detta...
Någon som har tips med eller utan erfarenhet!?
Jag skulle bli jätteglad för lite tips på festlokaler i Uppsala... På vårt bröllop blir det ca 150 gäster så det är inte helt lätt detta...
Någon som har tips med eller utan erfarenhet!?
Lakritspuck: tack så mycket för hjälpen!
Vi vill gärna ha en lokal där man tar med sig eget.. Jag har försökt få fram information bilder eller liknande om UBBS lokal (visst är det Granebergsparken den heter?) men jag lyckas inge vidare :S Ska testa det igen...
Tack så mkt :)
Aaahhh... hittade hemsidan www.ubss.nu och vidare på "uthyrning" fanns det ju bilder!
Vore smidigt att kunna ha mail-kontakt... men jag skall ringa och kolla med dem!
Verkar ju stort och jättefint!
Lakritspuck: Vi gifter oss i Juni (datum inte helt bestämt ännu...). Botan? Vad är det för ställe?
Det är klart att det skulle vara roligast med något herrgårdsliknande liksom... men samtidigt får man skylla sig själv lite om man bjuder så många gäster :P
Har inte hunnit ringa till UBSS ännu... men det skall bli intressant att höra vad de har att säga :)
Gotlandsbröllop 2009: Länna, det är också väldigt fint helt sant.. Jag har varit där på något bröllop och fest tidigare. Lännakatten var ju en helt underbar idé! Tack för tipset!
Igia: Tack, tack tack!! Det känns som att det lutar åt Graneberg. Har du varit på eller själv haft fest/bröllopsfest där? Vore roligta att höra lite åsikter :)
Juliazzb25: tack för tipset! du har inte något telefonnummer, mailadress eller annat hittar den inte på nätet..
Lakritspuck: Ahaa! Vet du om man får ha med sig egen mat dit? Jag skulle nämligen väldig gärna vilja det..
Igia: tack för inlägget! Skall följa upp det snarast ;)