• Tooticki

Farligt med "stor" lover... :-(

Jag känner igen mig. För oss är det så att det ibland funkar bra att "stöta djupt" men ibland inte. Vet inte vad skillnaden är egentligen förutom att det ibland gör ont och ibland funkar hur bra som helst!

Vad det gäller detta att få ont i magen efteråt så har jag läst att det inte ska vara någon fara, vi har en massa inre organ och vid en lite vildare omgång kan lemmen stöta till och "flytta" runt lite men det är inte farligt.

• Tooticki
    090208 skrev 2008-09-17 16:24:56 följande:
    Sa jag vara lugn alltsa...Vanligtvis ar det ok, men man vill ju inte alltid ha trist vanilj-sex...Oj vad blyga vi ar...
    Ja, vanilj-sex blir ju lite tråkigt i längden.
  • Tooticki
    didis skrev 2008-09-17 16:31:01 följande:
    Vi har rätt mycket luft och annat bös runt tarmar och livmoder/äggstockar så de tål en del.När jag var gravid fick vi dock samlagsförbud i månad 7 för stötarna påverkade livmodermunnen. Jag blev jättelessen för jag kände mig så sexig med min mage och ville ha sex jämt (köpte jättesexiga underkläder och så). Maken tyckte inte alls jag var sexig och ställde mest upp för min skull, han berättade efteråt att han tyckte det var skönt med samlagsförbudet, han tyckte jag varit alltför "på". =D
    Haha, vad underbart att du kände dig sexig och vacker, synd bara att han inte var lika sugen!
  • Tooticki
    didis skrev 2008-09-17 16:41:06 följande:
    Jo han var rätt trött på mig då =D. Jag väckte honom mitt i natten o fråga om han var sugen... vi brukar iofs ställa upp för varandra men då tyckte han gränsen var nådd. Men han sade inget förrän en tid efter förlossningen.
    Åh, det låter underbart! Tänk om man hade den energin i vardagen!

Scysst att han väntade, hade varit lite taskigt att nobba dig då, låter som en bra man!
Svar på tråden Farligt med "stor" lover... :-(