• didis

Farligt med "stor" lover... :-(

Säg till honom att inte stöta så djupt, det är antagligen livmodermunnen som han stöter i och det ger en dov, obehaglig känsla.

Undvik som du själv skriver ställningar som gör ont men att han gör illa dig för livet tror jag knappast, men det gör förståss ont för stunden.

Trots 20 års "stötande" av samme gubbe lever jag än och har fött 2 barn =)

• didis

Vi har rätt mycket luft och annat bös runt tarmar och livmoder/äggstockar så de tål en del.

När jag var gravid fick vi dock samlagsförbud i månad 7 för stötarna påverkade livmodermunnen.

Jag blev jättelessen för jag kände mig så sexig med min mage och ville ha sex jämt (köpte jättesexiga underkläder och så). Maken tyckte inte alls jag var sexig och ställde mest upp för min skull, han berättade efteråt att han tyckte det var skönt med samlagsförbudet, han tyckte jag varit alltför "på". =D

090208 skrev 2008-09-17 16:24:56 följande:
    Sa jag vara lugn alltsa...Vanligtvis ar det ok, men man vill ju inte alltid ha trist vanilj-sex...Oj vad blyga vi ar...
  • didis

Jo han var rätt trött på mig då =D.
    Jag väckte honom mitt i natten o fråga om han var sugen... vi brukar iofs ställa upp för varandra men då tyckte han gränsen var nådd.

Men han sade inget förrän en tid efter förlossningen.

Tooticki skrev 2008-09-17 16:36:35 följande:
    Haha, vad underbart att du kände dig sexig och vacker, synd bara att han inte var lika sugen!
  • didis

Tooticki skrev 2008-09-17 16:50:09 följande:

Åh, det låter underbart! Tänk om man hade den energin i vardagen!Scysst att han väntade, hade varit lite taskigt att nobba dig då, låter som en bra man!
    Den bästa!! =D
  • didis
    090208 skrev 2008-09-18 17:47:56 följande:
    Han vagade val inte nobba henne!! Full med hormoner, herregud... Sa man kanske ska diskutera detta med barnmorskan nar man blir pa tjocken..?
    haha jag kan vara riktigt bestämd, gravid eller ej...

Som gravid går man ju på kontroller regelbundet. Jag hade för tidiga sammandragningar och livmoderhalsen öppnades delvis i förväg därav samlagsförbudet (som sedan utvidgades till ett totalt orgasmförbud, gissa om det var tufft!).
    Egentligen skulle jag bli sjukskriven eftersom vidgningen var pga stress men jag pluggade då och hann inte vara hemma. Sonen var planerad till januari och jag ville absolut slutföra terminen.
Svar på tråden Farligt med "stor" lover... :-(