Ibland ljuger man för den man älskar!
Jag tror inte det finns bara en person som är "rätt" för en. Tänk om man t ex hittar den rätte när man är 20... allt är fantastisk och man kan inte leva utan varandra. Så händer det något. T ex så är en av parterna otrogen. Eller så dör en av personerna. Eller så visar det sig att man vill åt olika håll i livet. Det betyder ju inte att man kommer att hålla ihop under de femtio nästkommande åren, eller själv, eftersom ingen är utbytbar. Det är klart att ett förhållande går att byta ut.. men det är jävligt vackert att faktiskt välja en person trots att man har en massa andra val. Och att man går in i ett föhållande helhjärtat och villig att satsa allt. Det tycker jag är det viktigaste. Sedan kanske det spricker... och då måste ju båda personerna gå vidare med någon annan. Eller bli själva för all evighet.
Om du var otrogen mot din kille... då skulle han förmodligen göra slut... och gå vidare med en annan tjej så småningom när alla såren läkt. Så du är också utbytbar. Alla är det, tror jag.
Men ja håller med dig om att man inte gärna vill gå in på att man varit tokkär i andra personer och haft det jävligt bra med andra... det där är bara onödigt. Eller så kan man tänka att okej, jag har haft tre jävligt bra förhållanden. Men nu väljer jag den här killen... det betyder ändå något...