• Äntligen är det min tur

jag är med på tv!!!!!!!!!!

Jag har ju lovat så många att säga till när vi är med på tv.

Jag och min man har varit med i "Du är vad du äter" med Anna Skipper på tv3. De filmade en del från bröllopet också som kommer visas.

Det kommer sändas den 2 oktober kl 20.00 på tv3 för er som vill se....

Jag har gått ner 1,2 kg till än vad som kommer att sägas i programmet... Blev lite olika vågar som jag vägde mig på!!

Det har varit en fantastisk resa att vara med om. Anna Skipper är en jättegullig tjej. Man kan ju nästan dööö vilken kropp hon har. Ser bättre ut live kan jag säga. Alla på Titan television har varit jättegulliga o roliga o jobba med.

Jag fortsätter min viktresa fortfarande och hoppas vara i mål till bröllopsresan i Januari. Kaaaanske jag kommer ta mitt första bikinikort på nån strand på Jamaica....
    Peter fortsätter att gå upp i vikt också. Han blir bara snyggare o snyggare...

Va inte rädda första halvan av tvprogrammet - jag blir snyggare ju längre ni tittar...

Mycket nöje!!!!

// Angelica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 09:58
    Vi va visst med på Carin 21.30 som va i veckan också. Dr de pratar om mat o sånt....

svt.se/svt/play/video.jsp

ett litet smakprov. Ca 9 minuter in i programmet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:24
    JAG KAN INFORMERA OM REPRISEN PÅ LÖRDAG DEN 4 OKTOBER KL. 14.50

Det kom så många frågor från alla som hade missat

www.tv3.se/content/view/1163577/1177/

• Svar på tråden jag är med på tv!!!!!!!!!!
  • fröken sjunfors

wow! va roligt! jag kommer sitta bänkad framför tv:n

• chickpea

Vad kul att det gått så bra för dig! Jättegrattis Ska bli extra kul att kolla den 2 okt nu!

• laris

Guuud va kul!! Jag kommer att titta!!

• AniMann

Jag kommer absolut att titta!
    Tänkte faktiskt på det härom dagen att "var det inte nån från BT som skulle vara med på du är vad du äter? undrar när det visas"
    hahaha!

Hahahah... ja SHIT va har man gett sig in på

Inte får man smygtitta själv först heller... Jag ser allt samtidiygt som er. Undrar hur de har klippt ihop det. Om man känner igen sig

• Kireina

Ska bli intressant att se om det som de visas är din uppfattning av historien! ;)

• Augustibruden 2008

Ohh då ska jag se

• Augustibruden 2008

Kanske du kan ge tips på hur man går ner i vikt, i fall man missar programmet?!

Hahahah ja det kanske jag kan!!!

Augustibruden 2008 skrev 2008-09-15 20:22:27 följande:

Kanske du kan ge tips på hur man går ner i vikt, i fall man missar programmet?!

Ja det tycker jag med

Kireina skrev 2008-09-15 19:54:26 följande:
    Ska bli intressant att se om det som de visas är din uppfattning av historien! ;)
Svar på tråden jag är med på tv!!!!!!!!!!