• Äntligen är det min tur

jag är med på tv!!!!!!!!!!

Jag har ju lovat så många att säga till när vi är med på tv.

Jag och min man har varit med i "Du är vad du äter" med Anna Skipper på tv3. De filmade en del från bröllopet också som kommer visas.

Det kommer sändas den 2 oktober kl 20.00 på tv3 för er som vill se....

Jag har gått ner 1,2 kg till än vad som kommer att sägas i programmet... Blev lite olika vågar som jag vägde mig på!!

Det har varit en fantastisk resa att vara med om. Anna Skipper är en jättegullig tjej. Man kan ju nästan dööö vilken kropp hon har. Ser bättre ut live kan jag säga. Alla på Titan television har varit jättegulliga o roliga o jobba med.

Jag fortsätter min viktresa fortfarande och hoppas vara i mål till bröllopsresan i Januari. Kaaaanske jag kommer ta mitt första bikinikort på nån strand på Jamaica....
    Peter fortsätter att gå upp i vikt också. Han blir bara snyggare o snyggare...

Va inte rädda första halvan av tvprogrammet - jag blir snyggare ju längre ni tittar...

Mycket nöje!!!!

// Angelica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 09:58
    Vi va visst med på Carin 21.30 som va i veckan också. Dr de pratar om mat o sånt....

svt.se/svt/play/video.jsp

ett litet smakprov. Ca 9 minuter in i programmet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:24
    JAG KAN INFORMERA OM REPRISEN PÅ LÖRDAG DEN 4 OKTOBER KL. 14.50

Det kom så många frågor från alla som hade missat

www.tv3.se/content/view/1163577/1177/

• Svar på tråden jag är med på tv!!!!!!!!!!
  • Bonnbrud

ÅÅÅååå vad fina ni var....

• propp

Jätteroligt program...ni var så härligt spontana...:) Och jättevackra!

• Humlanhubbe

Rörande,lärorikt och jättekul!Grattis till er båda!!

• stinakina

Grattis! jättekul att titta på nån som hänger här på BT.
    Ni verkar vara ett jättemysigt par.....all lycka i framtiden!!

• SaraPayam

Åååå så fina ni var....satt & snyftade för fullt när man fick se er i bröllopskläderna :) Grattis :)

Det där övningen där ni låg på mage & körde hantlar i en cirkel, bakom rygg osv....vad gav den resultat nån stans? Funderar på att prova den nästa gång jag är på gymet.
    Hur mycket tränade ni i veckan?

• elsi

ni var underbara... väldigt snygga båda två ....Grattis

• junikul08

Här är en till som blev lite snyftig :) Vad fina och duktiga ni var!
    Hur såg en vanlig träningsvecka ut? Alltså vad tränade ni och hur ofta? Har du några tips för oss som har svårt att få till en vana med träningen?

• Undrar

va fina ni är!!! grattis till viktnedgång OCH giftermål!
    Helfina!!

hur gick dippet i valsen?

• Äntligen är det min tur

TACK för alla värmande ord!!! Ja då va det över då.....

Peter har gått upp 2kg till sen bröllopet.
    Jag jobbar typ 18 timmar per dag just nu till oktobers slut. Men vågen står still iaf. Ska köra hårt igen i nov.

Vi äter som Anna Skipper har sagt. Jag har inte ätit en hamburgare eller druckit en droppe cola light sen den 8 maj. Så 5 månader snart

Jag promenerade ju 3 timmars hårdkörning VARJE DAG!!!! + gymmet varannan dag. Men jag va ändå sjuk 3 veckor = ingen träning. Den där jääääää-la affrodansen åajjade mina fogar igen och jag fick stans bihåleinflammation. Så då blev det ingen träning på 3v. Enda chansen va att öka trningen sista tiden. Så det va 20tusen steg per dag.

• lillfraggel1

Hej kompis!!!!
    Kotten hälsar att Peter va grymt underhållande.
    Tänka att du är lika blödig som jag.
    Helt klart det bästa avsnittet med Skipper någonsin.

KRAAAAM

Svar på tråden jag är med på tv!!!!!!!!!!