• Äntligen är det min tur

jag är med på tv!!!!!!!!!!

Jag har ju lovat så många att säga till när vi är med på tv.

Jag och min man har varit med i "Du är vad du äter" med Anna Skipper på tv3. De filmade en del från bröllopet också som kommer visas.

Det kommer sändas den 2 oktober kl 20.00 på tv3 för er som vill se....

Jag har gått ner 1,2 kg till än vad som kommer att sägas i programmet... Blev lite olika vågar som jag vägde mig på!!

Det har varit en fantastisk resa att vara med om. Anna Skipper är en jättegullig tjej. Man kan ju nästan dööö vilken kropp hon har. Ser bättre ut live kan jag säga. Alla på Titan television har varit jättegulliga o roliga o jobba med.

Jag fortsätter min viktresa fortfarande och hoppas vara i mål till bröllopsresan i Januari. Kaaaanske jag kommer ta mitt första bikinikort på nån strand på Jamaica....
    Peter fortsätter att gå upp i vikt också. Han blir bara snyggare o snyggare...

Va inte rädda första halvan av tvprogrammet - jag blir snyggare ju längre ni tittar...

Mycket nöje!!!!

// Angelica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 09:58
    Vi va visst med på Carin 21.30 som va i veckan också. Dr de pratar om mat o sånt....

svt.se/svt/play/video.jsp

ett litet smakprov. Ca 9 minuter in i programmet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:24
    JAG KAN INFORMERA OM REPRISEN PÅ LÖRDAG DEN 4 OKTOBER KL. 14.50

Det kom så många frågor från alla som hade missat

www.tv3.se/content/view/1163577/1177/

• Svar på tråden jag är med på tv!!!!!!!!!!

TACK!!
    Ja så farligt va det ju inte....

pojomo skrev 2008-10-02 23:04:39 följande:
    jag kollade på programmet hade till och med larm på mob så jag kom ihåg det Ni var ju kanon. Ni såg ganska oskyldiga ut när hon kom å skulle visa svensexan Ni var/är jättefina i bröllopskläderna å fracken passade honom verkligen bra i slutet av programmet
  • JPerlestam

Åååh, så fina ni var, satt där med tårar i ögonen i kände mig fånig! Grattis!!

• 080924 1

Äntligen är det min tur skrev 2008-10-02 23:23:00 följande:

Åhhhh et finns massor!! Vi har bara ätit gott hela tiden. Förutom de där dropparna som jag spydde av Jag kan ju sitta här o skriva hela dan. Ska se om jag kan hitta nån länk. Vi har ju bara hennes kokbok här hemma.080924 1 skrev 2008-10-02 22:26:48 följande:
    Ja gärna någon läng om det skulle finnas! :D:D
  • malleballe

jättefint
    måste säga att du har ett helt underbart leende

• passionsblomman

Jaha! detta var alltså stunden då jag skulle få vara irriterad över att sakna den kanalen!!! Jag blir supernyfiken och vill också titta.
    Hursomhelst så fattar jag att du gjort en kämpeinsats för att nå dit du vill coh det vill jag gtarulera till, och NATURLIGTVIS tll bröllopet också!

• Nalle Puh 40

Åh, vad fina ni var. Blev nästan lite tårögd...

Kram på er och grattis till era nya liv, både som gifta och med er sunda livsstil

TACK!!

malleballe skrev 2008-10-03 00:58:34 följande:
    jättefint måste säga att du har ett helt underbart leende

Det går i repris på lördag kl 14.50 tror jag det va. Du bänka dig hemma hos nån kompis

passionsblomman skrev 2008-10-03 01:44:41 följande:
    Jaha! detta var alltså stunden då jag skulle få vara irriterad över att sakna den kanalen!!! Jag blir supernyfiken och vill också titta.Hursomhelst så fattar jag att du gjort en kämpeinsats för att nå dit du vill coh det vill jag gtarulera till, och NATURLIGTVIS tll bröllopet också!

TACK!!!

Nalle Puh 40 skrev 2008-10-03 07:42:22 följande:

Åh, vad fina ni var. Blev nästan lite tårögd...Kram på er och grattis till era nya liv, både som gifta och med er sunda livsstil
  • Snoris

Såg "ditt" program igår! Tycker du va jättefin BÅDE före och efter viktnedgången. Du har ett jättevackert ansikte och leende. Lycka till i fortsättningen!

TACK!!

Ja o ändå har jag gått ner 12 kilo innan programmet började också. Vilket inte framkommer Så det är 20 kilo sammnalagt nu.

Snoris skrev 2008-10-03 12:56:52 följande:
    Såg "ditt" program igår! Tycker du va jättefin BÅDE före och efter viktnedgången. Du har ett jättevackert ansikte och leende. Lycka till i fortsättningen!
  • Snoris

Oj, verkligen bra kämpat. 20 kilo är ju massor.

Ja det är det.

MER ska bort också. Räknar med minst 10kg till när bröllopsresan bär av i Januari KANSKE jag kommer ta mitt första bikinikort i mitt liv.... vem vet!!

Svar på tråden jag är med på tv!!!!!!!!!!