Inlägg från: Äntligen är det min tur |Visa alla inlägg
  • Äntligen är det min tur

jag är med på tv!!!!!!!!!!

TACK för alla värmande ord!!! Ja då va det över då.....

Peter har gått upp 2kg till sen bröllopet.
    Jag jobbar typ 18 timmar per dag just nu till oktobers slut. Men vågen står still iaf. Ska köra hårt igen i nov.

Vi äter som Anna Skipper har sagt. Jag har inte ätit en hamburgare eller druckit en droppe cola light sen den 8 maj. Så 5 månader snart

Jag promenerade ju 3 timmars hårdkörning VARJE DAG!!!! + gymmet varannan dag. Men jag va ändå sjuk 3 veckor = ingen träning. Den där jääääää-la affrodansen åajjade mina fogar igen och jag fick stans bihåleinflammation. Så då blev det ingen träning på 3v. Enda chansen va att öka trningen sista tiden. Så det va 20tusen steg per dag.

TACK!!!!

Ja det e konstigt att de inte visade mer gråtbiler kan jag säga. Jag va ju ett vrak emellanåt.

lillfraggel1 skrev 2008-10-02 21:56:16 följande:
    Hej kompis!!!!Kotten hälsar att Peter va grymt underhållande.Tänka att du är lika blödig som jag.Helt klart det bästa avsnittet med Skipper någonsin.KRAAAAM

Valsen gick bra. Vi körde dippet. Det blev kanon.

Snusadus skrev 2008-10-02 21:20:39 följande:
    va fina ni är!!! grattis till viktnedgång OCH giftermål!Helfina!!hur gick dippet i valsen?

PROMENAAAAAADER!!!!!
    Det va min motion + gymet med lätta vikter många övningar.
    Men promenader va perfekt. Köp reäla BRA skor. Sen är det bara köra hårt.

junikul08 skrev 2008-10-02 21:17:43 följande:
    Här är en till som blev lite snyftig :) Vad fina och duktiga ni var!Hur såg en vanlig träningsvecka ut? Alltså vad tränade ni och hur ofta? Har du några tips för oss som har svårt att få till en vana med träningen?

Mmmmm.... jag vägrade fuska!! Möhippan blev det 1 tsk chokladmosse, 1 godisbit, ca 4-5 cider. THATS IT!!!! Annars min specialmat o vatten. Bra jobbat tycker jag själv iaf...
    Jag hade ju världens bsta möhippa också. UTAN få mycket fusk. Perfekt planerat av mina vänner.

När jag för en gångs skull inte hade fuskat så fick de ta det som blev på möhippan.

propp skrev 2008-10-02 20:41:53 följande:
    Ahh...ert fusk va ju svensexa och möhippa...då va det ju inte så farligt... Vem hade inte fuskat då?

JAPP!! Vi kämpar på.
    Jag SKA lyckas den här gången.....
    Fast inte lika strikt just nu. Jag ligger kvar på min vikt. Men det e mest för jag inte hunnit träna så mycket nu.

080924 1 skrev 2008-10-02 20:24:05 följande:

har du lyckats hålla dig till skipper dieten sen dess??

Åhhhh et finns massor!! Vi har bara ätit gott hela tiden. Förutom de där dropparna som jag spydde av

Jag kan ju sitta här o skriva hela dan. Ska se om jag kan hitta nån länk. Vi har ju bara hennes kokbok här hemma.

080924 1 skrev 2008-10-02 22:26:48 följande:

Äntligen är det min tur skrev 2008-10-02 22:05:14 följande:
    Har du nått extra gott och bra recept att dela med dig utav??

TACK!!
    Ja så farligt va det ju inte....

pojomo skrev 2008-10-02 23:04:39 följande:
    jag kollade på programmet hade till och med larm på mob så jag kom ihåg det Ni var ju kanon. Ni såg ganska oskyldiga ut när hon kom å skulle visa svensexan Ni var/är jättefina i bröllopskläderna å fracken passade honom verkligen bra i slutet av programmet

TACK!!

malleballe skrev 2008-10-03 00:58:34 följande:
    jättefint måste säga att du har ett helt underbart leende

Det går i repris på lördag kl 14.50 tror jag det va. Du bänka dig hemma hos nån kompis

passionsblomman skrev 2008-10-03 01:44:41 följande:
    Jaha! detta var alltså stunden då jag skulle få vara irriterad över att sakna den kanalen!!! Jag blir supernyfiken och vill också titta.Hursomhelst så fattar jag att du gjort en kämpeinsats för att nå dit du vill coh det vill jag gtarulera till, och NATURLIGTVIS tll bröllopet också!

TACK!!!

Nalle Puh 40 skrev 2008-10-03 07:42:22 följande:

Åh, vad fina ni var. Blev nästan lite tårögd...Kram på er och grattis till era nya liv, både som gifta och med er sunda livsstil

TACK!!

Ja o ändå har jag gått ner 12 kilo innan programmet började också. Vilket inte framkommer Så det är 20 kilo sammnalagt nu.

Snoris skrev 2008-10-03 12:56:52 följande:
    Såg "ditt" program igår! Tycker du va jättefin BÅDE före och efter viktnedgången. Du har ett jättevackert ansikte och leende. Lycka till i fortsättningen!

Ja det är det.

MER ska bort också. Räknar med minst 10kg till när bröllopsresan bär av i Januari KANSKE jag kommer ta mitt första bikinikort i mitt liv.... vem vet!!

Svar på tråden jag är med på tv!!!!!!!!!!