Morgongåva
Vill så gärna ge min blivande man en fin och personlig morgongåva men har inga ide'er...
Kan ni hjälpa mig?
Vill så gärna ge min blivande man en fin och personlig morgongåva men har inga ide'er...
Kan ni hjälpa mig?
Nalle Puh 40 skrev 2008-09-19 16:02:44 följande:
Han har sagt att han vill ha ett playstation 3 (!?!)
Nalle Puh 40 skrev 2008-09-19 16:31:07 följande:
Åh sitter precis och funderar på detsamma...
Vad sjutton ska man hitta på?
Jag skulle så gärna vilja göra nåt till honom med en text som jag älskar och den beyder så mkt.
Men jag vet inte vad...
Finns inte utrymme under vigseln (borgelig i Gbgs Rådhus) att hitta på nåt. Vill inte bara läsa upp den.
Så man kanske kan spåna vidare på den idéen...
Hjälp mig gärna...
TS: Hur mkt får det kosta?
Jag vet inte, egentligen spelar det inte så stor roll bara han blir nöjd och glad
Min m2b ar i Qatar just nu. Vi raknar ner dagarna han ar dar.. 122 dagar kvar... Jag skriver nat litet varje kvall i en liten bok, som en dagbok ungefar om hur mycket jag alskar honom och vad han betyder for mig. Den boken och nanting mer kommer han fa i morgongava av mig.
Kanske en gemensam upplevelse för er 2 eller nå't lyxigt bara för honom.
www.boxexperience.com eller www.liveit.se
Jag funderar i de banorna.. min M2B är inte så "prylig" så det är skitsvårt att hitta på nå't till honom...
Lil C: Oj, var länge han ska vara borta men vilken toppen ide att göra en dagbok att ge honom. Blir något personligt och en enorm kärleksförklaring till honom.
Funderar faktiskt att köpa ett playstation, är ju något han gillar och vill ha men jag kan bara inte förstå varför alla killar tycker det är så kul med tvspel (!?!)
Vad köper man det någonstans och vad kostar det på ett ungefär? Kan man köpa det på typ Expert?
Nalle Puh 40 skrev 2008-09-22 08:19:31 följande:
Precis och man kan ju ge något pytteliet romantiskt oxå som ett fint kort på sig själv
Tycker oxå Expert är dyrt men kan söka lite på internet.