• Nalle Puh 40

Morgongåva

Vill så gärna ge min blivande man en fin och personlig morgongåva men har inga ide'er...

Kan ni hjälpa mig?

• Svar på tråden Morgongåva
  • Nalle Puh 40

Jag vet att min sambo oxå skulle älska det men samtidigt så kanske det är en tråkig sak eftersom det nog inte är något som han kommer spara i 60 år men jag vet inte...

• Pienaar

Jag gjorde en egen bok där jag skrev om allt han gillar, fotboll, vin, bajen, U2, våra barn osv. Jag LOVAR att den blev uppskattad! Han grät när han läste den.........

www.gordinegenbok.se/index.jsp

• nni

Villemoa; Nu har vi ett PS3 men förstår att han älskar det! Min sambo sitter ofta där o spelar. Men för mysket e ej tillåtet av mig. Haha.

Nalle Puh 40; har samma dilemma med morgongåva. Hmm...
    Varför inte ngt äventyrspresentkort?
    Kan tänka mig en helikoptertur, men då ska jag med. :) Så kan man kanske ta fina bilder från helikoptern som man sedan ramar in?

Min sambo skulle älska det, själva flygturen, o jag bilderna. :P
    Båda sakerna blir iaf minnesrika.

• ogiftnickenyfiken
    Pienaar skrev 2008-09-22 13:02:35 följande:
    Jag gjorde en egen bok där jag skrev om allt han gillar, fotboll, vin, bajen, U2, våra barn osv. Jag LOVAR att den blev uppskattad! Han grät när han läste den.........www.gordinegenbok.se/index.jsp
    Detta låter som en kanonidé.
    Valde Du den med hård eller mjuk pärm och hur många sidor tog Du?
    Tog det lång tid att göra den?
  • Emblingen

Jag gav en långweekend till Barcelona åt oss som morgongåva.

Medans min praktiske make gav mig en ny mobil...
    Så oromantiskt det kan bli och ändå SÅ gulligt för det är typiskt honom! "Något du behöver, smycken och skit har du tillräckligt av" sa han...

Jag trodde han skulle ge mig nya citydäck till cykeln vilket jag hade blivit rätt ledsen över att få så jag blev faktiskt himmla glad över mobilen.

Det visar att morgongåvan inte behöver vara något speciellt. Bara man ger det med hjärtat!

• Emblingen

Ja också fick han även Secret Box bilder av mig, hade jag glömt bort...

• Ninnispinnis

Jag köpte en tavla i morgongåva till min man (se hemsidan nedan), och fick en jättefin omega-klocka av honom

www.homedecor.se

• Pienaar

Det tog faktiskt ett par månader tror jag att göra boken.. Jag valde en hård pärm med 30 sidor.

• Fejs

något annat tips än manschettknappar och slipsnål som är bestående, som man kan gravera in något i för max 800 kr?

• Fejs

Någon som vet om man kan komma åt historiken på msn på en person som ej existerar längre?

Svar på tråden Morgongåva