Wii Fit
Är det någon mer här på BT som lirar Wii? Framför allt undrar jag över Wii Fit. Tänkte det kan vara kul att byta lite info med varandra, men framför allt att pusha på träningen
Är det någon mer här på BT som lirar Wii? Framför allt undrar jag över Wii Fit. Tänkte det kan vara kul att byta lite info med varandra, men framför allt att pusha på träningen
Åh, vad kul med en till som kör Wii fit Är det inte underbart när ens Mii´s kropp formas efter bmi
Mina favoriter är step, rockring och boxning. Yoga är ingen favorit, har inte tålamod, men jag håller med om att det är synd att man inte kan köra flera övningar i streck där. Känns som det är lite grejen...
Vilken träningsvärk vi hade efter första passen... Tv-spel är helt klart underskattat
Hehe, inte direkt
Har du använt dig av målsättningen? Och har det hänt något med resultatet?
Det är ju alltid nåt Körde ett pass i onsdags efter ett uppehåll... hade tydligen gått 105dgr sen sist... Hur gick det till? Nu har jag satt målet 2kg på 2mån, får se hur det går
Kul att det är nån mer Jag tänkte att jag ska försöka göra body test varannan dag iaf (tränar utanför hemmet också) och köra fit-träningen när jag inte tagit mig iväg till simhallen
Helt sant! Även styrkeövningarna är bra på det sättet!
Ett annat tips är Mario & Sonic at the olympic games... Ger härlig träningsvärk i axlarna
Simning är roligt med jag gillar faktiskt pingis bäst Löpningen tycker jag är jobbigast plus att jag är helt värdelös på det