Inlägg från: Marie88 |Visa alla inlägg
  • Marie88

För/nackdelar

Vad säger ni brudar/blivande brudar om att vara gravid när man gifter sig? För/nackdelar?

• Svar på tråden För/nackdelar
  • Marie88

Tycker gravida kvinnor är jättefina med sin mage! Nackdelar för mig kan t.ex. vara svullna fötter, må dåligt, ont i ryggen m.m. Men man kan även må fantastiskt bra! Återstå att se, inte sant..?

Det är ett vinterbröllop, så det är inte så jobbigt med värme/svullna fötter, och det är bara våra familjer så det är ju känt folk... Jag tror att det kan bli ett minne för livet, vi orkar inte vänta längre!! Vi har längtat like crazy fleraår efter ett barn..

• Marie88

Hur är det att åka på bröllopsresa när man är gravid? Någon som har bra råd, eller ska man vänta?

• Marie88

Ja, man får väl planera lite som det kommer..

Nåt mer tips?

• Marie88

Champagne smakar ju inte ens gott, varför krångla till det? Och ärligt talat, varför köpa grisen i säcken? Kan alla som är oskulder på bröllopsnatten räcka upp en hand? (Jättebra för de som vill det av olika skäl, men jag känner att man måste funka tillsammans på det planet med...)

• Marie88

Ja, varför inte? Håller fullständigt med, varför göra det mer besvärligt och "leta" problem??
    Det kommer bli bland våra lyckligaste dagar någonsin, det är vinter och vi ska äntligen bli ett gift par!

Tack så mycket för dina inlägg ElinPierre, jag blev riktigt upplyft!! Vi älskar skidsemestrar, vet ett perfekt hotell! Och sen vill man inte åka skidor av olika anledningar finns det 1000 andra saker att göra! Jag menar, vi är på ett fint hotell på vår smekmånad... You do the math...

Vad underbart allt ska bli!

Svar på tråden För/nackdelar