Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
Haha jag ser er!
Funderar på att skaffa en pilatesboll faktiskt, att balanser apå hemma vid skrivbordet eller så - tror det skulle göra UNDERVERK för min mage (för att träna riktigt, tja...)
Haha jag ser er!
Funderar på att skaffa en pilatesboll faktiskt, att balanser apå hemma vid skrivbordet eller så - tror det skulle göra UNDERVERK för min mage (för att träna riktigt, tja...)
Just nu hittar jag ingen till salu, men tidigare i år vet jag att det fanns, så ska nog slå till nätsa gång jag ser det.
Ingen aning faktiskt, lovar berätta om jag hittar en! Förut i år fanns det i snabbköpet, nu får jag nog kolla i en sportaffär.
Men muffins, hon är historia. Han är ihop med dig nu. Det är bara vykort - de kan inte göra dig nåt.
Skämt åsido, jag fattar att det känns mysko. Men innan du ens vet att det var ett ex, stressa inte upp dig för dem. De betyder inget.
Lite BT-tema på inlägg för en gångs skull: vi firar 3årig bröllopsdag idag!
Grattis Zozo! Lea var ju superfint ju!
Vad var teorin om de bruna fläckarna, då? Kom igen muffins, berätta nu!
Här var det lugna gatan?
Jag jobbar idag, trots storhelg i min värld - massa administration som ska fixas o när ska man hinna städa skrivbordet???
Borde försöka träna i eftermiddag också *funderar*
*blossar vilt* Va, jag - rökt???
Träna blev inte av o städa skrivbordet hann jag halvvägs - så samma kaos som förr råder, bara hälften så stort (resten har jag slängt...).