Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
Gratttis Vickan! Shit, va coolt och Skrämmande!!!
Gratttis Vickan! Shit, va coolt och Skrämmande!!!
Nenne sötnos! Du påmminer om roboten WALLE som vi såg på bio nyss. Åhhh, vilken charmig liten mackapär. Man kan inte låta bli o bli kär i den.
Zozo
GRATTIS!!!!! Lea, från StarWars?!?!
Nenne
Tja, det finns inte så mkt att förklara... bara att blanda den med vatten. Jag har köpt Urtekrams rasullera. Den är i små bitar och finns i 500g förpackning.
Jag brukar ta några bitar i en mugg, fylla på med varm vatten och låta den "mjukna". varm vatten för att jag inte ska få en chock senare. En del tar så mkt vatten att det bara täcker bitarna. Det blir som lera (bokstavligt),det tycker jag blir för kompakt och svår att fördela. Jag brukar lägga till mer vatten tills den är mer "flytande".
I ditt fall skulle jag nog ta 2-3 msk och hälla på med vatten ca 0,5 cm över leran. Sen får du känna efter om den är för kompakt eller inte.
Var beredd på at det känns konstigt att fördela och massera.
En del tycker det blir för torrt för håret. En del kan inte använda rasullera alls.
Varning!!! Det blir liiite stänk o så. Se till att rengöra kakel o golvet efter dig. Min mamma hade några bisarra teorier om de bruna fläckarna på kaklet.
Hus?!?!?! Shit, vuxenpoäng *katching*
anne på grönkulla skrev 2008-09-28 14:26:35 följande:
Har tagit en runda på world of golf. Har slagit en massa bollar men endast få var rena slag. Och vilket träningsvärk man har nu. Usch, får träna ryggmusklerna mer. Vi har börjat med vita klasser, yoga/pilates liknande. Nyttiga grejer!
Japp, Det är nr 7 som fortfarande ågr från/till Bergsjön. De mhåller på med megaombygnad just nu. Nya hus och nya vägar ska byggas till och byggas om. Varit koas här sen våras.