• Leeeloo

Brudar i Luleåtrakten?

Jag hänger gärna på här. =)

• Leeeloo

Var i södra Sverige kommer du ifrån. Jag kommer från Norrbotten men bor i södra Sverige. =)

• Leeeloo

Jag bor i Sölvesborg nu, men har bott nere i Malmö i nått år tidigare. Och så ska vi gifta oss i Luleå.. =)

• Leeeloo

Vilken kyrka har ni funderat på i Luleå? Vi ska gifta oss i gammelstads kyrka. Den är jättefin.

• Leeeloo

Okej. =) Han kommer från Trelleborg nere i Skåne. Vi valde Luleå för att vi bott har nere i några år nu och vi tyckte att det skulle vara trevligt att vara där uppe. Min familj och vänner bor ju fortfarande kvar där så det blir ju kul. Vilken by är det ni ska gifta er i då?

• Leeeloo
    EhjärtarE skrev 2008-09-21 18:07:43 följande:
    Vill helst inte säga det eftersom vi inte bokat eller berättat för någon att vi ska gifta oss än Lovar att jag säger sen när vi har bokat.
    Okej, det är lugnt. =)
  • Leeeloo

Vi gifter oss oxå i Gammelstan fast den 23 maj.

• Leeeloo

Vi2iJuli: Vi har kommit en bra bit på vägen men det finns mycket kvar ännu. Men det är många saker som man itne kan göra förrän det närmar sig. Vi har bokat kyrkan, bestämt vart festen ska vara, nästan köpt alla kläder, Ringarna är köpta sedan har vi bestämt en massa grejer såsom vem som ska vara tärna osv.

Hur långt har ni kommit på vägen?

• Leeeloo

Vi2iJuli: Nej, ingen bridezilla varning än... =) För att hyra Rutviks byagård, vad betalar ni? Och vad finns det där som man kan använda? Jag har bott i Rutvik när jag var nyfödd. =)

• Leeeloo

Bygdegården i Rutvik var redan upp bokat helgen den 23 maj. =( Så där blev det inte i allafall. Jag har redan bokat en lokal som vi funderar på att vara i men jag kollar fortfarande runt p.g.a. att vi inte är säkra på om vi vill vara där eller inte.

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?