• EhjärtarE

Brudar i Luleåtrakten?

Jag vet att ni finns där ute, eftersom jag träffat på flera stycken av er. Så jag tyckte det var dags att starta en egen tråd för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här kan vi diskutera kyrkor, festlokaler, frisörer, blomsteraffärer, caterigfirmor... ja, det mesta.

Hänger ni på?

• Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?
  • Leeeloo

Jag hänger gärna på här. =)

• EhjärtarE

Hej!
    Ååh, vad roligt, dig tror jag inte jag har "pratat med" tidigare? Du verkar ha kommit långt, mycket längre än vi Men vi ska gifta oss 1 augusti, eller vi tror det i alla fall, vi har inte bokat något än

• Leeeloo

Var i södra Sverige kommer du ifrån. Jag kommer från Norrbotten men bor i södra Sverige. =)

• EhjärtarE

Lerum, utanför Göteborg Var bor du?

• Leeeloo

Jag bor i Sölvesborg nu, men har bott nere i Malmö i nått år tidigare. Och så ska vi gifta oss i Luleå.. =)

• Leeeloo

Vilken kyrka har ni funderat på i Luleå? Vi ska gifta oss i gammelstads kyrka. Den är jättefin.

• EhjärtarE

Varför blev det Luleå då? Var kommer din M2b ifrån?

• EhjärtarE

Inte gammelstads kyrka i alla fall Inte min stil, men jag vet att många tycker den är fin. Det blir en liten ganska nybygd kyrka utanför i en by.

• Leeeloo

Okej. =) Han kommer från Trelleborg nere i Skåne. Vi valde Luleå för att vi bott har nere i några år nu och vi tyckte att det skulle vara trevligt att vara där uppe. Min familj och vänner bor ju fortfarande kvar där så det blir ju kul. Vilken by är det ni ska gifta er i då?

• EhjärtarE

Vill helst inte säga det eftersom vi inte bokat eller berättat för någon att vi ska gifta oss än Lovar att jag säger sen när vi har bokat.

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?