• EhjärtarE

Brudar i Luleåtrakten?

Jag vet att ni finns där ute, eftersom jag träffat på flera stycken av er. Så jag tyckte det var dags att starta en egen tråd för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här kan vi diskutera kyrkor, festlokaler, frisörer, blomsteraffärer, caterigfirmor... ja, det mesta.

Hänger ni på?

• Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?
  • EhjärtarE

Åååh, jag vill också prova brudklänningar! Men det blir nog på torsdag

Beställer de inte hem en ny om man vill köpa den, tycker jag de borde göra. Var det någon rea då?

• Vi2iJuli
    EhjärtarE skrev 2008-09-23 19:20:21 följande:
    Åååh, jag vill också prova brudklänningar! Men det blir nog på torsdag Beställer de inte hem en ny om man vill köpa den, tycker jag de borde göra. Var det någon rea då?
    Min kompis provade en klänning, föll för den men dom på affären skulle hålla den till henne tills det var löning nu på Torsdag.
    Så tror inte man får nya utan dom i butik.
  • Vi2iJuli
    Leeeloo skrev 2008-09-22 19:26:28 följande:
    Bygdegården i Rutvik var redan upp bokat helgen den 23 maj. =( Så där blev det inte i allafall. Jag har redan bokat en lokal som vi funderar på att vara i men jag kollar fortfarande runt p.g.a. att vi inte är säkra på om vi vill vara där eller inte.
    Vad är det för lokal ni tittat på?
  • ThePlupps

Nej det är bara de i butiken som finns. Ja, det var rea från 1000 kr och uppåt

• fruiaugusti09

hej hopp!

Nu kommer en till lulebo:)
    Vi2ijuli gav mig tipset (thanx)

jag ska oxå gifta mig i g-stad den 29 augusti!

• fruiaugusti09

jag har köpt min klänning i piteå=)

Provade 3-4 st å vart totalt förälskad i en. åker och betalar den nu på torsdag å får hem den:)

Kan bara säga att ja längtar!!!!

• fruiaugusti09

hej å welcome;)
    kollade på din sida, ser´att du ska göra make up själv? Arbetar du me de?:)

• MulleNuh

Tackar!
    Nää jobbar inte med det, men har sysslat med det ALLTID! Är utbildad frisör och allt med yttre skönhet ligger mig NÄRA!
    Dock är en fin uppsättning lite svårare att göra på sig själv!

fruiaugusti09 skrev 2008-09-23 22:27:39 följande:
    hej å welcome;)kollade på din sida, ser´att du ska göra make up själv? Arbetar du me de?:)
  • fruiaugusti09

OJOJ, fan får man boka dit till augusti;)

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?