• EhjärtarE

Brudar i Luleåtrakten?

Jag vet att ni finns där ute, eftersom jag träffat på flera stycken av er. Så jag tyckte det var dags att starta en egen tråd för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här kan vi diskutera kyrkor, festlokaler, frisörer, blomsteraffärer, caterigfirmor... ja, det mesta.

Hänger ni på?

• Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?
  • Jörgens fru

Här var det dött och lungt. Har alla tagit helg från all planering?

• MulleNuh

Nej vi ska nu för första gången sitta ner tillsammans o planera lite.

• EhjärtarE

Vi står väldigt still just nu. Men på söndag ska vi berätta för hans familj när de kommer hit för att fira min födelsedag Det står "Vi ska gifta oss!" med kylskåpspoesi på kylskåpet nu, vi tyckte det var roligt, hoppas de märker något

Sen ska vi boka kyrka och festlokal (eftersom det är hans mamma som har hand om det, hon jobbar där). Och efter det kommer vi nog kunna planera mer

• Jörgens fru

Jag passade på att köpa lite dekorationsstenar idag, som vi ska ha på borden.
    Är ganska skönt att köpa lite pö om pö, när man ändå vet hur man vill ha det

• Leeeloo

Vi har bokat bröllopsresa!! Hur spännande som helst! =)

• Vi2iJuli

Här ligger det mesta i stiltje.
    Har köpt lite smått.. dekoratoner att ha på borden, spånat lite mer på hur inbjudningarna ska se ut... och väntar SPÄNT på att butiken i stan ska öppna snart så man får ge sig ut å prova lite klänningar!!

Leeeloo: Åååh, bröllopsresa!?? Vart ska ni??
    Vi ska nog också ta en resa till hösten, nångång efter skolorna börjat. Men det blir inget avancerat, har ju en liten här hemma så Mallis, Kanarieöarna eller nått... som alla Svenssons.

• Vi2iJuli

Jörgens fru skrev 2008-10-02 10:02:46 följande:

Blev en egen skapelse med Engelbert låg nouveau som grund. Fast istället för 10 briljanter på 0.2 C, så ska jag ha 15 briljanter på 0.3 CBriljanterna är "nedsänkta" i ringen, med en liten sarg runt.Hoppas ni förstår hur jag menar.Och hur sjukt det än låter så är den mycket billigare än grundvarianten.
    Låter rätt läckert!
    Får man fråga var ni var in å fixade till den å vad ni fick ge för den och vad hade ni fått ge för originalet?
  • MulleNuh

Ja resa är svårt.. Vi har 2 st små ungar. Det är INTE gratis att åka på en 2-veckors till typ Thailand eller nåt.. Grrrrr..

Vi2iJuli skrev 2008-10-03 23:08:03 följande:
    Här ligger det mesta i stiltje.Har köpt lite smått.. dekoratoner att ha på borden, spånat lite mer på hur inbjudningarna ska se ut... och väntar SPÄNT på att butiken i stan ska öppna snart så man får ge sig ut å prova lite klänningar!! Leeeloo: Åååh, bröllopsresa!?? Vart ska ni??Vi ska nog också ta en resa till hösten, nångång efter skolorna börjat. Men det blir inget avancerat, har ju en liten här hemma så Mallis, Kanarieöarna eller nått... som alla Svenssons.
  • ThePlupps

Här har det också varit lugnt på sistone... det första planeringsruset har väl lagt sig? Ska till Sthlm i nästa vecka och titta på klänningar och träffa en guldsmed. Tar nog en sväng förbi Panduro också...

• Leeeloo

Vi åker till Los Angeles i Juni, tre veckor efter bröllopet. Vi kommer att vara där i två och en halv vecka. Vi ska även ta en tur förbi Las Vegas. Det ska bli hur kul som helst. =)

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?