• EhjärtarE

Brudar i Luleåtrakten?

Jag vet att ni finns där ute, eftersom jag träffat på flera stycken av er. Så jag tyckte det var dags att starta en egen tråd för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här kan vi diskutera kyrkor, festlokaler, frisörer, blomsteraffärer, caterigfirmor... ja, det mesta.

Hänger ni på?

• Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?
  • LillemorL

välkommen:)

Jag har klippt mig där hos en tjej, blond och glasögon, kommer inte ihåg vad hon hette:) jag bev supernöjd och hon var jättetrevlig!

• EhjärtarE

Åååh, så bra. Jag funderar på att kanske göra frisyren där, det hade varit så smidigt eftersom jag bor typ 500 meter där ifrån Har en kompis som säger att de är bra också. Men jag kanske ska gå dit och klippa mig själv en gång först, för att kolla om de är bra... men jag har ju lång tid på mig

• EhjärtarE

Sen har jag ingen aning om vad det kostar heller, men det går ju att ta reda på...

• LillemorL

jaha så du bor oxå på porsön:)!

Hittade en jättebra länk i en annan tråd där en tjej lagt ut mallarna till hennes vigselprogram och festprogram mm, super bra! här är länken om nån vill ha lite inspiration!

gus-bea.weddingannouncer.com/downloads.html

• MulleNuh

Vart ligger porsön? Vet ju att min m2b har pratat om det. Jag är renrasad stockholmare så jag har ingen koll.

Är det på andra sidan stan från ..från... men va heter det nu då!? Ghaa..

LÅter ganska lika som porsön!

• EhjärtarE

Ja, det skulle man nog kunna säga (fast jag är inte så bra på stan heller, jag har bara bott här ett år) universitetet ligger i alla fall på porsön

Tack för länken, där kan man kanske få lite tips...

• MulleNuh

nä jag vill också fixa håret hos en frisör. Måste hitta nån gullig tant som är bra!

• aanna79

Go kväll!

Är det ngn som har lite ideér & tips, vi som inte ens kan bestämma datum
    Jag vet vart vi ska fota oss & jag vet vart jag ska göra mitt hår men sen är det stopp. Vi vet inte vart vi ska gifta oss än & vart vi ska ha fest..

Våran ena idé är att gifta oss ( på bröllopet ska bara dom närmaste i familjen vara med, blir en del ändå) & sen efter bröllopet ha en middag med dom. Åka iväg & sova på hotell & bara njuta. Sen ha bröllopsfest helgen efter för alla våra kompisar.

Idé nr 2 är att gifta sig & ha en bröllopsfest för alla på kvällen. men då känns det som ingen idé att fara iväg & bo på hotell, betala för att sova. Samtidigt vore det skönt att ha allt på en dag, blir mer kostsamt att dela upp det..Men kanske mindra mysigt...Grr, vi kan inte bestämma oss

Om ni vill ha tips på frisör så kan jag rekommendera Anna S på Här & presenta, har gått hos henne sen jag flyttade hit -99 & hon är underbar. Helt kanon!

• fruiaugusti09

ja du inte lätt att planera bröllop...

hoppas ni kommer fram till vad ni vill göra;)
    vad kostar håret att fixa?

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?