• EhjärtarE

Brudar i Luleåtrakten?

Jag vet att ni finns där ute, eftersom jag träffat på flera stycken av er. Så jag tyckte det var dags att starta en egen tråd för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här kan vi diskutera kyrkor, festlokaler, frisörer, blomsteraffärer, caterigfirmor... ja, det mesta.

Hänger ni på?

• Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?
  • Vi2iJuli

Jag kikade in i brudbutiken idag.
    Gullig tjej/kvinna som jobbade. :)
    Testade 2 st, ska testa fler som kommer in nästa vecka. :)
    Verkar som att modellen är "min", precis som den i galleriet så det känns ju skönt... återstår å se om det blir från Kina eller stan.

• MulleNuh

Ahh kommer det in fler då?? Fan va bra.. Då ska du o jag testa!

Vi2iJuli skrev 2008-10-30 16:45:11 följande:
    Jag kikade in i brudbutiken idag.Gullig tjej/kvinna som jobbade. :)Testade 2 st, ska testa fler som kommer in nästa vecka. :)Verkar som att modellen är "min", precis som den i galleriet så det känns ju skönt... återstår å se om det blir från Kina eller stan.
  • Vi2iJuli

Mulle: Aaa. hon skulle få in fler redan nästa vecka. :) Hon visade på hemsidan vilka som kommer å snacka om TUR när det var alla TRE jag spanat in på sidan! :)
    Prislappen var helt OK, allt från 2 till 6000. :)

• Jörgens fru

Jaha, då man äntligen har hittat en solist som KAN sjunga och dessutom till ett vettigt pris, ja då hoppar hon av..
    GAH! Jag blir galen!
    Någon som har något tips på en solist som vill sjunga på ett bröllop?

• MulleNuh

mmin m2b kompis kompis sjunger på bröllop.. Väntar själv svar från henne. Kan berätta sen när jag vet mer.

Jörgens fru skrev 2008-10-31 09:55:29 följande:

Jaha, då man äntligen har hittat en solist som KAN sjunga och dessutom till ett vettigt pris, ja då hoppar hon av..GAH! Jag blir galen!Någon som har något tips på en solist som vill sjunga på ett bröllop?
  • Vi2iJuli

Jörgens fru: Ajaj, det var ju illa. :/ Varför hoppar hon va? :(

• Jörgens fru
    Vi2iJuli skrev 2008-10-31 13:44:28 följande:
    Jörgens fru: Ajaj, det var ju illa. :/ Varför hoppar hon va? :(
    Jag vet inte varför, fick bara ett mail där hon skrev att hon hade det jobbigt just nu och måste hoppa av.
  • Jörgens fru

Har ni kollat in videoklippen som finns på BT?
    Har svårt att hålla tillbaka tårarna när jag ser kippet där Martin sjunger för Majsan. Får gåshud...

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?