• EhjärtarE

Brudar i Luleåtrakten?

Jag vet att ni finns där ute, eftersom jag träffat på flera stycken av er. Så jag tyckte det var dags att starta en egen tråd för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här kan vi diskutera kyrkor, festlokaler, frisörer, blomsteraffärer, caterigfirmor... ja, det mesta.

Hänger ni på?

• Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?
  • EhjärtarE

Jörgens fru skrev 2008-10-26 21:53:52 följande:

Får man fråga vad ni ska ha för mat samt vart ni kommer ta den ifrån, eller ska ni göra den själv?
    Vad vi ska ha står ju i mitt förra inlägg. Det är från Ica sörbyhallen i antnäs. M2bs mamma har lite kontakter där, tydligen en kock där som hon brukar beställa från ibland.
  • EhjärtarE

Det är ju bra när man har specialkontakter

• Jörgens fru

Någon som har varit in på den nya brudbutiken? Öppnade ju igår så nu ska jag bege mig in till stan för en första titt!

• Vi2iJuli

Jörgens fru: Gjorde den??? Åh shit, tänk om jag också skulle bege mig dit? Eller, klarar jag av att vänta till imorrn?

• EhjärtarE

Nähä, gjorde den? Typsikt att man ska resa bort i en vecka då... men jag får väl ta det när jag kommer hem

• Leeeloo
    MulleNuh skrev 2008-10-27 18:44:03 följande:
    Fast dom var ju billiga.. Iaf med maten! När alkoholen kom till så steg det genast lite mer än vi ville!
    Ja precis, det var ju med alkoholen som det blev dyrt. Nej vi valde ett annat ställe tillslut. =)
  • fruiaugusti09

åhhh. vart e den nya brudbutiken?:)

Min klänning e dock köpt men finns ju så mkt annat man kan tänkas behöva:)

• Jörgens fru

Ligger längst ner, eller upp (beroende på hur ni vill se på saken) på storgatan mot Gymnasiebyn

Ska jag vara ärlig så var det inte så mycket att hänga i julgranen. Ok, dom har nyss öppnat, men vad hade dom... 3 tiaror och 8 känningar? Nej, jag blev då besviken.
    Dom skulle få in mer grejor om ett par veckor.

• Vi2iJuli

Jörgens fru: Bara 8 klänningar!?? Hmm, det var ju inget roligt å höra. :/ Varför öppna om man inte fått alla leveranser än?
    Vilka från deras hemsida såg du där? Har hittat några jag kunnat tänka mig.

• Jörgens fru
    Vi2iJuli skrev 2008-10-29 11:49:31 följande:
    Jörgens fru: Bara 8 klänningar!?? Hmm, det var ju inget roligt å höra. :/ Varför öppna om man inte fått alla leveranser än?Vilka från deras hemsida såg du där? Har hittat några jag kunnat tänka mig.
    Jag har ju redan köpt min klänning, så jag kollade inte så noga, men dom var lätträknade dom som hängde på ställningen.

Jag var ju ute efter en tiara...och det var TRE st som dom hade..

Håller med, varför öppna om inte alla leveranser har kommit... Bättre att vänta någon vecka till.
Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?