• EhjärtarE

Brudar i Luleåtrakten?

Jag vet att ni finns där ute, eftersom jag träffat på flera stycken av er. Så jag tyckte det var dags att starta en egen tråd för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här kan vi diskutera kyrkor, festlokaler, frisörer, blomsteraffärer, caterigfirmor... ja, det mesta.

Hänger ni på?

• Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?
  • Leeeloo

jag ringde till blomsterlandet, dom vill ha mellan 1000 och 1500 kronor. 1000 kronor var gränsen. Jag vet inte riktigt vilka mer ställen det finns som är bra..

• Vi2iJuli
    Leeeloo skrev 2008-10-13 12:51:44 följande:
    jag ringde till blomsterlandet, dom vill ha mellan 1000 och 1500 kronor. 1000 kronor var gränsen. Jag vet inte riktigt vilka mer ställen det finns som är bra..
    Kolla med Växthuset!
  • Leeeloo

hittar inget nummer till växthuset

• Vi2iJuli
    Leeeloo skrev 2008-10-13 15:31:32 följande:
    menar du växtriket?
    Haha, förlåååt!
    Menade VäxtRIKET såklart. :)
    (Växtriket är nått heeelt annat.;))

0920-60450
  • EhjärtarE

Hm, funderar också på det där med blommor. Jag har ju inte så bra koll här i stan...
    Någon som har erfarenhet av Bellis blommor. Har aldrig varit inne men tycker det ser bra ut Men det kanske är dyrt?

• MulleNuh

Undrar om det inte var dom jag mailade idag!? Skickade en bild på en bukett jag vill ha och fråga vad dom ska ta för den! Väntar svar!

EhjärtarE skrev 2008-10-13 17:05:16 följande:
    Hm, funderar också på det där med blommor. Jag har ju inte så bra koll här i stan...Någon som har erfarenhet av Bellis blommor. Har aldrig varit inne men tycker det ser bra ut Men det kanske är dyrt?
  • Vi2iJuli
    Hm, funderar också på det där med blommor. Jag har ju inte så bra koll här i stan...Någon som har erfarenhet av Bellis blommor. Har aldrig varit inne men tycker det ser bra ut Men det kanske är dyrt?
    Är inte det Interflora?
  • Vi2iJuli
    Är inte det Interflora?
Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?