• EhjärtarE

Brudar i Luleåtrakten?

Jag vet att ni finns där ute, eftersom jag träffat på flera stycken av er. Så jag tyckte det var dags att starta en egen tråd för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här kan vi diskutera kyrkor, festlokaler, frisörer, blomsteraffärer, caterigfirmor... ja, det mesta.

Hänger ni på?

• Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?
  • totte38

hej å hå.

någon som har bra tips på billigt coverband i lule med omnejd?

• MulleNuh

Jag kan spela sked för en billig peng!!

totte38 skrev 2008-10-13 20:07:03 följande:
    hej å hå.någon som har bra tips på billigt coverband i lule med omnejd?
  • fruiaugusti09

gud,e de så pass dyrt? för lite blommor;P

• Vi2iJuli

Jag vill ha den buketten som finns i mitt galleri.
    Fick detta svar av Bellis;

Tack för din förfrågan.

Arbetskostnad,design,grönt,ev.hållare,ev.band är 500:- inkl.moms.
    Därtill kommer kostnaden för blommorna.Rosor går att få i de flesta prislägen,20,25,30,35,40,45:- st.
    Buketten ser ut att innehålla ca:25 st rosor.

Blir på tok för dyrt!
    Ska nog göra en själv ändå. :/

• EhjärtarE

Haha, jag fick exakt samma svar när jag frågade om min bukett! Men jag tyckte ändå att det verkade bra att man kunde välja lite olika prislägen själv, så jag kanske går dit ändå.

Jag mailade till interflora också, de svarade bara att det kostar från 1000 kr och uppåt (inte så mycket information) och växtriket har inte svarat än...

• MulleNuh

jag med! Ordagrant!

EhjärtarE skrev 2008-10-15 10:15:52 följande:
    Haha, jag fick exakt samma svar när jag frågade om min bukett! Men jag tyckte ändå att det verkade bra att man kunde välja lite olika prislägen själv, så jag kanske går dit ändå.Jag mailade till interflora också, de svarade bara att det kostar från 1000 kr och uppåt (inte så mycket information) och växtriket har inte svarat än...
  • EhjärtarE

Hm, de kanske inte är så bra ändå??? Jaja, man får väl kanske gå dit och prata med dem!

• aanna79

Hej på er!

Ny här i gänget Ser att jag har en del att läsa ikapp. Ska skriva mer snart!

• EhjärtarE

Någon som har erfarenhet av Hårfixarna på Porsön? Jag har aldrig varit där...

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?