• MulleNuh

Brudar i Luleåtrakten?

Jag anmäler mig här nu!

• MulleNuh

Tackar!
    Nää jobbar inte med det, men har sysslat med det ALLTID! Är utbildad frisör och allt med yttre skönhet ligger mig NÄRA!
    Dock är en fin uppsättning lite svårare att göra på sig själv!

fruiaugusti09 skrev 2008-09-23 22:27:39 följande:
    hej å welcome;)kollade på din sida, ser´att du ska göra make up själv? Arbetar du me de?:)
  • MulleNuh

haha..

fruiaugusti09 skrev 2008-09-23 22:39:10 följande:
    OJOJ, fan får man boka dit till augusti;)
  • MulleNuh

Va roligt!!
    Jag kanske också ska kolla lite på blocket..

Leeeloo skrev 2008-09-23 23:47:18 följande:
    Jag har redan köpt min klänning, köpte en klänning som var använd en gång. 1300 kronor från blocket. Den är hur fin som helst, väldigt enkel i modellen.
  • MulleNuh

Vart här på bt?? Får man annonsera här?

ThePlupps skrev 2008-09-24 10:21:43 följande:
    och här på bt!
  • MulleNuh

haha jaa jag kommer nog inte ha min klänning hemma.. För det första så kommer jag prova sönder den och för det andra är jag VÄRLDENS sämsta att hålla vissa saker hemliga för min kille.. Vill inte riskera att jag visar den för honom,.

EhjärtarE skrev 2008-09-25 21:19:05 följande:
    Idag var jag på cinderella! Det var jätteroligt att prova klänningar! Fast jag tror att personalen tyckte jag var krånglig (vill inte ha pärlor eller broderier på klänningen). Vi var där en och en halv timma och tillslut hittade jag en som jag tyckte om. Den var såklart inte på rea, men kostade ändå bara 3600. Den fanns inte heller i min storlek, men det kunde de beställa hem (det är nog bara reaklänningarna de inte gör det med). Men jag måste fundera en stund, det var ju första gången jag var och provade Roligt var det i alla fall, nu vill jag prova meeer! Tänk när man har sin klänning hemma, då kan man prova hela tiden
  • MulleNuh

Jo det är svårt med barn.. Eller hade vi itne haft egna barn så hade vi nog haft det barnfritt, men nu så vill man ju så klart ha med sina egna knoddisar..

• MulleNuh

Jag har NOLL fantasi!! Försöker komma på bra idéer till korten som inte kostar så mycket att göra..
    Vet ni nån sida där det finns lite inspiration??

• MulleNuh

Nej vi ska nu för första gången sitta ner tillsammans o planera lite.

• MulleNuh

Ja resa är svårt.. Vi har 2 st små ungar. Det är INTE gratis att åka på en 2-veckors till typ Thailand eller nåt.. Grrrrr..

Vi2iJuli skrev 2008-10-03 23:08:03 följande:
    Här ligger det mesta i stiltje.Har köpt lite smått.. dekoratoner att ha på borden, spånat lite mer på hur inbjudningarna ska se ut... och väntar SPÄNT på att butiken i stan ska öppna snart så man får ge sig ut å prova lite klänningar!! Leeeloo: Åååh, bröllopsresa!?? Vart ska ni??Vi ska nog också ta en resa till hösten, nångång efter skolorna börjat. Men det blir inget avancerat, har ju en liten här hemma så Mallis, Kanarieöarna eller nått... som alla Svenssons.
Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?