• EhjärtarE

Brudar i Luleåtrakten?

Jag vet att ni finns där ute, eftersom jag träffat på flera stycken av er. Så jag tyckte det var dags att starta en egen tråd för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här kan vi diskutera kyrkor, festlokaler, frisörer, blomsteraffärer, caterigfirmor... ja, det mesta.

Hänger ni på?

• Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?
  • MulleNuh

haha..

fruiaugusti09 skrev 2008-09-23 22:39:10 följande:
    OJOJ, fan får man boka dit till augusti;)
  • Leeeloo

Jag har redan köpt min klänning, köpte en klänning som var använd en gång. 1300 kronor från blocket. Den är hur fin som helst, väldigt enkel i modellen.

• MulleNuh

Va roligt!!
    Jag kanske också ska kolla lite på blocket..

Leeeloo skrev 2008-09-23 23:47:18 följande:
    Jag har redan köpt min klänning, köpte en klänning som var använd en gång. 1300 kronor från blocket. Den är hur fin som helst, väldigt enkel i modellen.
  • fruiaugusti09

jo tror man kan hitta mkt på blocket:)

• MulleNuh

Vart här på bt?? Får man annonsera här?

ThePlupps skrev 2008-09-24 10:21:43 följande:
    och här på bt!
  • fruiaugusti09

jo de finn köp och sälj

• kassandra

hejsan jag köpte min brudklänning i piteå och nu är den till salu om någon är intresserad. Den bör ses jag säljer den här på bt .Lycka till alla med era bröllop jag är själv gift och det var helt underbart!!!

• EhjärtarE

Idag var jag på cinderella! Det var jätteroligt att prova klänningar! Fast jag tror att personalen tyckte jag var krånglig (vill inte ha pärlor eller broderier på klänningen). Vi var där en och en halv timma och tillslut hittade jag en som jag tyckte om. Den var såklart inte på rea, men kostade ändå bara 3600. Den fanns inte heller i min storlek, men det kunde de beställa hem (det är nog bara reaklänningarna de inte gör det med). Men jag måste fundera en stund, det var ju första gången jag var och provade

Roligt var det i alla fall, nu vill jag prova meeer! Tänk när man har sin klänning hemma, då kan man prova hela tiden

• fruiaugusti09

EhjärtarE - ja va där oxå där idag å hämtade hem min klänning!
    Gissa om de e kul, har inte hunnit prova den ngt idag. men tro mig de kommer ske ofta;)

de e så skönt att vara på cinderella, för personalen e så grymt trevlig där! KUL!!!

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?