Brudar i Luleåtrakten?
Hm, funderar också på det där med blommor. Jag har ju inte så bra koll här i stan...
Någon som har erfarenhet av Bellis blommor. Har aldrig varit inne men tycker det ser bra ut Men det kanske är dyrt?
Hm, funderar också på det där med blommor. Jag har ju inte så bra koll här i stan...
Någon som har erfarenhet av Bellis blommor. Har aldrig varit inne men tycker det ser bra ut Men det kanske är dyrt?
Nej.
Interflora: www.interfloralulea.net/
Bellis blommor: www.bellis-blommor.com/
Haha, jag fick exakt samma svar när jag frågade om min bukett! Men jag tyckte ändå att det verkade bra att man kunde välja lite olika prislägen själv, så jag kanske går dit ändå.
Jag mailade till interflora också, de svarade bara att det kostar från 1000 kr och uppåt (inte så mycket information) och växtriket har inte svarat än...
Hm, de kanske inte är så bra ändå??? Jaja, man får väl kanske gå dit och prata med dem!
Välkommen!
Någon som har erfarenhet av Hårfixarna på Porsön? Jag har aldrig varit där...
Åååh, så bra. Jag funderar på att kanske göra frisyren där, det hade varit så smidigt eftersom jag bor typ 500 meter där ifrån Har en kompis som säger att de är bra också. Men jag kanske ska gå dit och klippa mig själv en gång först, för att kolla om de är bra... men jag har ju lång tid på mig
Sen har jag ingen aning om vad det kostar heller, men det går ju att ta reda på...
Ja, det skulle man nog kunna säga (fast jag är inte så bra på stan heller, jag har bara bott här ett år) universitetet ligger i alla fall på porsön
Tack för länken, där kan man kanske få lite tips...
Händer inte så väldigt mycket här heller, mer än att vi bokat kyrka och därmed också festlokal. Sen fick vi ett ungefärligt pris på maten häromdagen. 80 kr/pers för tre sorters kullskuret, potatisgratäng, sås, sallad, bröd och smör Så vi halverade vår matbudget. Sånt e kul!