Brudar i Luleåtrakten?
Jörgens fru skrev 2008-10-26 21:53:52 följande:
Jörgens fru skrev 2008-10-26 21:53:52 följande:
Det är ju bra när man har specialkontakter
Nähä, gjorde den? Typsikt att man ska resa bort i en vecka då... men jag får väl ta det när jag kommer hem
Oj, det var dyrt. Vi har många vänner som kan sjunga, det är skönt. Det svåra är att välja vem utav dem osm ska sjunga...
Jörgens fru: Snälla, kan du inte säga vilken som var billigast? Snälla?
Åååh, tack så mycket! Då kanske det blir växtriket då... orkar inte springa runt hela stan. Jag har skickat mail till alla men som du säger ger de ganska otydliga svar...
Jörgens fru skrev 2008-11-08 15:23:30 följande:
Jörgens fru skrev 2008-11-17 18:36:11 följande:
Finns dem i rött? Det är ju skitbra, för det hade vi tänkt ha, synd bara att vi redan har handlat denna veckan, känns lite onödigt att åka dit bara för sevetterna...
Tack Jörgens fru för tipset! Vi var på maxi i lördags och köpte röda servetter. De kostade 25 kr för 10 st. Ordinarie pris var 55 kr! Det finns fortfarande några kvar om det är någon mer som vill fynda...
Min M2B säger bestämt I, trots att han är norrlänning och som alla sådana missbrukar ordet på
Här står det väldigt still med bröllopsplaneringen. Vi pratade iofs med prästen i helgen, så nu är det nästan helt klart
Men annars står det helt still här, vi borde börja med inbjudningkorten och göra klart hemsidan, men det blir kanske inte förrän efter jul, det händer mycket annat här nu... vi koncentrerar oss nog på julen ett tag! God Jul
Oj så spännande! Vi har bestämt hur våra inbjudningskort ska se ut nu i alla fall och köpt allt material. Men det blir nog inte förrän efter jul vi gör dem. Annars står det still i planerandet här. Det är jul för hela slanten!
Hur går det för er?
Jag har gjort en ny tråd nu, för den här går ut imorgon. Vad fort tiden går!
www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3196188.html