• Carma07

Fikasugna erfarna makar

Tezz: jag skulle tro att dem hamnar som på våra bloggar...den senaste överst. Sä tvärtom mot här.

Ab: Förstår att du vill hem. Det är ju hemmakurarväder.

• Carma07

Ab: Funkar också bra i ruggit väder.

Snart klar med säsong 5 med SATC.

• Carma07

Hej svejs

Här har det också varit en lugn helg. I lördags var min bror här och lånade datorn så jag fastnade framför TV:n istället och kollade avsnitt av SATC.

Igår blev det en slappardag för min del då jag pysslade om mig själv lite granna och låg och läste och vilade. Väldigt skönt.

Ab: Så kul med New York resan. Hoppas du kommer iväg på din SATC-runda.

Tezz: Vi har bott här i två år och har fortfarande lite lådor kvar nere i källaren som vi inte packat upp, så det där kan ta tid.

Bauti: Du har mina tummar.

• Carma07

Nibla: Sångstund låter trevligt och hänger gärna med på det. Vilken tid är det som gäller? Vi får även boka in en dag vi kan träffas alla tre med bebisar.

• Carma07

Nibla: Jasså, finns det en kyrka där borta. Hur tar du dig dit? Går det bussar?

På mitt schema denna vecka så är det promenad och fika med mammagruppen på torsdag och BVC inkl vaccinering på fredag.

• Carma07

Godmorgon

Vilket pisseväder det är idag. Skönt att kunna kura ner sig i soffan och kolla SATC. Imorse så bokstavligt talat sparkade lilltjejen mig ur sängen. Hon sprattlar så hon snurrar runt och låg och sparkade på mig medans hon låg och snackade. Bara att kliva upp.

Jag bakade ett gott bröd igår. Det är det receptet som ligger på receptbloggen. Men jag slängde även ner lite valnötter i det och det var ingen bra idé såg jag imorse för de hade blivit lite gröna. *urk* Får ta fram ett nytt ur frysen och se om det hjälper att lägga det i en papperspåse istället.

• Carma07

Frujj: Det är bara nötterna som blivit lite grönt runt. Trodde först att det var valnötterna, men vid lite noggrannare titt så var det solrosfröna. Jag pillade bort en del och smakade på det och det smakade inte illa iaf.

Missade tv:n igår. Har slutat kolla på TV sedan vi sa upp kanalerna och jag fick låna SATC-boxen. Men nu har jag kollat klart på hela serien. Nu är det bara filmen kvar.

• Carma07

Frujj och Nibla: Imorgon har jag bilen hemma och tänkte ta mig en tur till Allum: Vill ni hänga med på en shoppingdate?

Nu kommer solen!!!

• Carma07

Nibla: Usch, vad jobbigt. Var också sjuk för några veckor sedan och det var inte roligt när man har en liten att ta hand om också. Krya på dig!

• Carma07

Halloj

Sovmorgon idag vilket var väldigt skönt. Lilltjejen var lite gnällig inatt. Är på väg till Allum snart om hon inte blir allt för gnällig.

Tezz: GRATTIS IDAG PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!! HURRA HURRA HURRA

Nibla: Jag använde Renässans näsdroppar på lilltjejen när hon var snorig. Och så satt jag beredd med papper när snoret började visa sig och drog ut det. Funkade bra. Jag har droppar kvar hemma och kan komma och lämna några hos dig om vill.

Bauti: Det där låter inte bra alls. Krya på dig!!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar