Fikasugna erfarna makar
Bauti: Jag får inte länken till att fungera så mig kan du inte läska. Ska se om jag får tagit något foto och ev lägga upp på vår snackarblogg. Får ju locka dit er andra.
Bauti: Jag får inte länken till att fungera så mig kan du inte läska. Ska se om jag får tagit något foto och ev lägga upp på vår snackarblogg. Får ju locka dit er andra.
God förmiddag.
Äntligen lyckades jag komma ur sängen på måndag morgon och med lilltjejen under armen skynda iväg till familjecentralen för att vara med på sångstund. Så typiskt att det inte var något idag då. Får gå dit efter helgerna.
En ganska lugn helg. Lördag morgon upp till frissan. Därefter åkte vi en sväng ner till Göteborg. Jag gick in en kortis på Format för att fynda på det lilla som fanns kvar och en kortis till Panduro. Sedan var det ganska trångt och fullt med folk överallt och är fortfarande lite försiktig med att dra runt lilltjejen bland allt för mycket. Så vi ringde n¨gra vänner och hälsade på dem istället.
Nibla: Vad mysigt med luciafirandet och vilken söt liten pepparkaksgumma på bloggen. Ska kolla bussarna och återkommer om några minuter.
Nu somnade lilltjejen och jag kunde lägga henne i sängen och jag fick fingrarna fria att skriva lite.
Bauti: Jag kan varmt rekommendera Varbergs spahotell. Hoppas också att julen blir bra för dig och att ni kanske lyckas bygga upp lite egna traditioner så julen får en annan betydelse.
Nibla: Vad har du för färg på asken? Bussarna till dig går varje 24 och 54, en gång i halvtimmen alltså, och är framme vid kyrkan varje 05 och 35. Vilken tid tycker du passar bra att vi kommer?
Tezz: Beskrivning finns på InkyWings blogg.
inkywings.blogg.se/index.html
Bauti: Är det inte Linum som har koll på små mysiga hotell lite varstans? Annars kan ni få bo nere i vår källare och så blir det fin middag i köket. Jag har rosblad kvar sen bröllopet jag kan dekorera med. Och så har vi bubbelbadkar.
Bauti: Är det någon julbasar i år där du var och pysslade förut?
Ska se om jag hinner och har lite pengar över till det. De har många fina saker.
Hur går det på salongen? Känns det kul?
Synd att man inte kan göra naglar på sig själv. Är så glad för dig att det funkade med salongen och nagelutbildningen.
See you!