• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

hej snyggingar
    sitter på flygplatsen efter ett bra möte. Rödvin till lunch så nu är det sömnigt

• Ab fab

hej babes.
    lite spak men snart är jag igång igen. ledig idag o nu har vi handlat. städpatrullen skall snart sätta igång

• Ab fab

Hej snyggingar

va kul att träffa er alla

Bauti-alla dina halloweengrejer finns i en påse.ta med mig dem om du kan träffas nån dag

Frujj- receptblogg! perfekt!

• Ab fab

God morgon

en lång helg med mycket aktiviteter. det har liksom inte varit en lugn stund sedan Barcelona förra helgen.

I lördags blev det frukost med Bauti o Linum. Sen konståkning i Lerum. Vänninas dotter åkte o så tillslut Thörnströms

igår slappade jag bara. skogspromenad och sova middag. det var skönt

Linum- köpt biljetter till julkonserten

Idag skall vi fira R. Han fyller år men väldans lugnt firande. Tårta o paket ikväll

• Ab fab

Mornings
    idag blir det James Bond efter jobbet.

Får man lämna ut receptbloggen till andra? Mina andra kamrater blev lite avis

• Ab fab

jag lovar att göra kokboken i så fall. jag gjorde ju en till freddan i våras så varför inte. BT brudarnas överlevnasbok i köksjungeln kanske

• Ab fab

nix jag ser fortfarande ut som en atombomb i håret

• Ab fab

Håller tummarna att går bra för dig Nides! Och herr Linum med!!!

• Ab fab

ja det är oroligt på alla håll. Det enda är väl att jag känner mig luttrad. Bankkris 1992 när valutan flöt fritt o min lön förlorade 50% köpkraft på ett dyng. Eller IT-kris o uppsägning 2004...

• Ab fab

Mornings
    en morgon med lite inspiration. vackert väder och oerhört coolt med en svart amerikansk president som heter Hussein. O James Bond igår

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar