• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

jag kan kolla med tonårs A hemma. Hon är ju lite modeintresserad

• Ab fab

jag var också på Avenyen på milleniet. Eller åtminstone på en balkong och såg ut över gatan. vi var på bal på Valands festvåning o stod på balkongen för alla fyrverkerier

• Ab fab

god morgon

neda- tack för tipset om Dagboken. Vi kurade i soffan. grät floder. Så söt den var!

Tezz- vilken fart du har på morgonen Du gick med snabba steg förbi mig i gången idag*s*

Linum- hur är det? Saknar dig här. Mycket jobb? Eller har du tid att hjälpa mig med en inbjudan *lägger huvudet på sned*

bauti- urdålig på både bra namn o webbhotell. "Bautis glamournaglar" kanske?

Nibla- vilka underbara bilder på bloggen. Hon ser ju ut som en liten docka. vansinnigt söt

Frujj-har du tagit livet av mobilleverantören nu. Vi kan hjälpa till. Det var längesedan commando wc hade något att göra

Carma- appropå bilder. Underbara bilder på bloggen. den när lilla N ligger i handen... underbar

När skall vi fika?

• Ab fab

Och Addiz... jag glömde inte dig. Ser fram emot att du snart kommer hem snart igen. Och alla recept på bloggen

• Ab fab

jag som till och med hade rosa hatt på mig Tezz

fika hade varit trevligt men är lite svår på tider. Onsdag kan jag verkligen inte- då skall jag göra chokladtryfflar

Nästa vecka går inte- då är det New York

• Ab fab

Tufft fikaschema Nibla. Wow

Låter inte lika kul med jobb o träning

• Ab fab

bauti- de finns här i Nordstan. Förresten- kollade du med tomteverkstaden om klä om fåtöljen?

• Ab fab

Vill du att jag skall köpa den åt dig?

• Ab fab

jag gör ett försök i morgon. återkommer

Bauti skrev 2008-11-10 13:55:08 följande:
    Å ja tack! *puss*
Svar på tråden Fikasugna erfarna makar