Fikasugna erfarna makar
jag kan kolla med tonårs A hemma. Hon är ju lite modeintresserad
jag kan kolla med tonårs A hemma. Hon är ju lite modeintresserad
jag var också på Avenyen på milleniet. Eller åtminstone på en balkong och såg ut över gatan. vi var på bal på Valands festvåning o stod på balkongen för alla fyrverkerier
god morgon
neda- tack för tipset om Dagboken. Vi kurade i soffan. grät floder. Så söt den var!
Tezz- vilken fart du har på morgonen Du gick med snabba steg förbi mig i gången idag*s*
Linum- hur är det? Saknar dig här. Mycket jobb? Eller har du tid att hjälpa mig med en inbjudan *lägger huvudet på sned*
bauti- urdålig på både bra namn o webbhotell. "Bautis glamournaglar" kanske?
Nibla- vilka underbara bilder på bloggen. Hon ser ju ut som en liten docka. vansinnigt söt
Frujj-har du tagit livet av mobilleverantören nu. Vi kan hjälpa till. Det var längesedan commando wc hade något att göra
Carma- appropå bilder. Underbara bilder på bloggen. den när lilla N ligger i handen... underbar
När skall vi fika?
Och Addiz... jag glömde inte dig. Ser fram emot att du snart kommer hem snart igen. Och alla recept på bloggen
jag som till och med hade rosa hatt på mig Tezz
fika hade varit trevligt men är lite svår på tider. Onsdag kan jag verkligen inte- då skall jag göra chokladtryfflar
Nästa vecka går inte- då är det New York
Tufft fikaschema Nibla. Wow
Låter inte lika kul med jobb o träning
bauti- de finns här i Nordstan. Förresten- kollade du med tomteverkstaden om klä om fåtöljen?
Vill du att jag skall köpa den åt dig?
nej va synd.
jag gör ett försök i morgon. återkommer