• Frujj

Fikasugna erfarna makar

Hej
    Linum: Skönt att jobba hemma! *räcker ut tungan tillbaka*
    *fniss*

Rusar omkring och försöker få nåt vettigt gjort medan lilleman sover.
    Har ännu inte skickat in papprena med hans namn till skatteverket, funderar nästan på o vänta o se vad som händer...

• Frujj

ja se det snöööööööööööööar ja se det snöööööööööööööar!!

härligt!
    hmm ja nåt är det som ramlar ner från himlen iaf.. nåt regn-snöaktigt gojs...

• Frujj

Värst vad ni är effektiva.. de senaste 30 min har jag spenderat framför datorn o kollat på Sjukhuset på tv3s webbtv medan jag har ammat...

• Frujj

Nu är det dags för lunch!
    Sen ska jag iväg till sjukgymn med stora E

• Frujj

Hur gör man när man snabbdammsuger? Joggar du med dammsugaren då? *hihi*

• Frujj

hehehe
    För en massa år sen när jag jobbade på ett städföretag fick jag gå en utbildning hur man städade ergonomiskt... hehe

• Frujj

Nibla: Läste din kommentar i min blogg, en fråga! Fick lilla L TVÅ sprutor??? Vilka då?? Våran lilleman fick "bara" en spruta, den med kikhosta, stelkramp, polio mm.
    *bara nyfiken*

• Frujj

Nibla: hm tänkte nästan att det var den. Våran bvc-ssk sa idag när lille O fick sin vaccination att "ja efter 1 feb kommer bebisarna få två sprutor" och så sa hon att de som är födda från 1 okt kommer att få den. De ska visst vara tre månader då de får den o alla som är det 1 feb skulle få den.
    Vi erbjöds inte att få den överhuvudtaget och hon sa inget om att få betala för att få den heller. Hm ska nog fråga om det nästa gång jag går dit.
    Lillebror hade ökat lite dåligt i vikt, bara 60 g på 3 veckor så jag ska dit med honom en extragång för o kolla att han börjar gå upp igen. Kan ju bero på att han varit sjuk. Däremot hade han vuxit 3½ cm på längden!
    Väger nu 5610 g o är 64,5 cm lång!
    En spaghettikorv...

• Frujj

aha googlade lite och den ges efter 1 jan till alla barn som är födda efter 1 okt.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar