Gokväll
Nibla: Hoppas du/ni inte blir sjuka till imorgon!
"Kul" med blommorna.. *fniss*
Lycka till på dopet!
Vi hade dop för lilleman förra söndagen i vigselkyrkan. Tyvärr blev det inte vigselprästen eftersom han blev sjuk men det var helt ok ändå. Blev dock lite småsur på alla som lät sina ungar härja fritt under kalaset, fattar inte varför folk verkar tänka "yes! vi är inte hemma, släpp lös ungarna!!" Surt tycker jag som lagt massa tid och energi på dukning, fixa mat, mm mm. *grr* Jag tycker ungar SKA kunna sitta still under en middag nån gång.
Carma: Kul att måla om!
Bauti: Förstår dig precis. En liiiten paket kan de ju tänka på ändå. Vi köper inte heller julklappar till varandra och inom släkten har vi sagt att vi bara köper till barnen. En jul för några år sen satt jag på jul och var den enda som inte fick en enda paket Det kändes inte så roligt, det behöver ju inte vara nåt märkvärdig en liten chokladbit eller vad som helst hade gjort min dag.. men men det var så det var sagt men det kändes. Låter kanske fånigt men tja... jo.. äh ja ni fattar säkert.
Skickar en julekram till dig Bauti, och er andra med förstås.
I övrigt kan jag säga att jag mår skit idag, är trött trött trött och tja.. känner mig mest nere. Hade helst legat i ett hörn och gjort mest ingenting. Det går väl över nån dag.