• Linum

Fikasugna erfarna makar

Frujj: Middagsfrid heter det. Det är det bästa vi någonsin har gjort! God mat, bra recept och man behöver inte åka och handla så ofta. Vi har det varannan vecka och det räcker bra. Kanon!

Ni har väl hört att Addiz kommer på vårt jubileum?

• Linum

Frujj: Vad jobbigt... Hon behöver nog en liten självförtroendeboost just nu verkar det som.

• Linum

Nides: Jag tog bort stygnen för drygt en vecka sedan. Igår rök plåstret också eftersom det bara fastnar i alla hårstrån och gör ont...

Frujj: Bra tips från Abbe ovan! Ett litet intresse kan växa och göra en till en större människa.

• Linum

Tezz: Grattis! Vad skönt att det gick bra med besiktningen. Kul att du kommer den 31:a också. Det blir ju inte "på riktigt" om inte alla är med. 100 kr kostar entrén

• Linum

Tim-Oskar är väl ett najs dubbelnamn?

Nu har jag kommit på vad jag ska klä ut mig till... Mooooahhhaaaaahhhhaaaa

• Linum

Carma: Du kan få den Abbe köpte åt mig! Jag behöver den inte.

• Linum

Abbe och Carma: Kolla mitt inlägg!!! Jag ska inte använda hatten.

• Linum

Jag är jätteseg idag... Vill inte alls jobba, så jag ser bara fram emot lunch och Providence. Jag brukar pricka in lunch mellan 1150 och 1300

• Linum

Nibla: Trist med säljare som inte ger sig... Ibland har man nästan fått lägga på luren i örat på vissa för att slippa dem. En gång pratade jag med en kille som antagligen blev lite chockad för att jag tackade ja till hans erbjudande om Telia Mobil att han bara fortsatte med sitt säljsnack och talade om alla fördelar. Jag var tvungen att avbryta honom... Hade han inte slutat prata då hade jag ångrat mig och tackat nej igen

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar