• Carma07

Fikasugna erfarna makar

Ab: Du är välkommen att komma och låna serieprogrammet.

Linum: Ta med hatten den 31:e då så har jag iaf den.

Frujj: Ja, just det. Ja, det är han.

• Carma07

Tezz: Vilken fyndig doktor. Hoppas cystan försvann för alltid nu.

Nibla: De var lika jobbiga när jag skulle säga upp vår GP. Hon frågade varför och jag sa att vi hade den på jobbet och det var onödigt med dubbelt. Hon tyckte vi skulle behålla den för helgerna. Man har väl ingen dyr prenumeration för att bara läsa på helgerna heller. Det var ett tag kvar på vår prenumeration och utifall jag skulle ångra mig tyckte hon att jag skulle vänta. Till slut orkade jag inte tjafsa med henne mer utan sa att jag återkommer när fakturan kommer, men vi kommer inte att ändra oss. *suck*

• Carma07

Linum: Lycka till hos doktorn och hoppas du är i löparspåret snart.

Nu blir det snart lunch. Rester från igår som var Abbes spenat- och valnötssås. Gott!!

• Carma07

Frujj: Format har slagit igen. Låter som en bra plan för E. Effektiv lilleboo ni har.

Vad långt ni hunnit med era dopplaner. Vi funderar på att ev ha det uppe i Norrland och då får det nog vänta lite.

Frujj igen: Jag handlar de flesta av mina stämplar på mässorna. Och efter att vi började med våra pysselträffar har jag knappt köpt några alls eftersom vi tillsammans har väldigt många. Ska försöka få ihop någon lista att maila till dig.

Har varit iväg en snabb sväng till Apoteket idag. Vår lilltjej har blivit snuvig och jag ville ha lite medicin hemma i beredskap. Maken var sjuk under helgen och hon kan ju ev ha blivit smittad.

• Carma07

Tezz: Fick mail från en av pysselkompisarna i augusti att format skulle stänga och jag tror att de gjorde det strax efter det. Så det borde ha varit i slutet av augusti som de stängde.

• Carma07

Tjolahopp

Ab: Skönt att förkylningen äntligen släpper. Jag och lilltjejen har också varit snörvliga här hemma. Tror att jag hade feber inatt och fattar inte hur mycket snor det får plats i näsan.

Nibla: Vad härligt att ha blivit av med skenan.

Idag är det min "lediga" dag. Jag ammar och sedan tar maken hand om lilltjejen. Väldigt skönt med sovmorgon, speciellt nu när jag inte varit helt frisk. Och att få pyssla och dona med saker som har blivit liggande under veckan. När jag är hemma med henne är hon vaken mestadels av dagen. Idag när maken pysslar om henne sover hon som en stock.

Linum: Måste vara skönt att få komma tillbaka till jobbet.

• Carma07

Hejsan

Frujj: Vilket besvär med 3. Trist när de inte kan hålla kundservice även åt reklamationer. Hoppas det löser sig snart.

Bauti: Vi har visst valt fel namn. Tydligen ska hon heta Eva istället.

Fortfarande förkyld och sjuk. Urtrist. Jag som hade sett fram emot en ev bebisträff med Nibla och Frujj. Men det får nog vänta lite nu. Vill ju inte smitta ner era små bebisar.

• Carma07

God förmiddag

Fortfarande sjuk och har svårt att hålla mig vaken. Tur att liten också vill sova eller iaf är nöjd med att bara ligga eller sitta bredid.

Nibla: En del hundägare är helt otroliga och tror visst inte att de har något ansvar alls. Det är ju hennes ansvar och inte ditt att hundarna inte sticker dit. Nästa gång får du säga till henne att om hon inte vill koppla hundarna så får hon gå en lydnadskurs med dem så hon har pli på dem.

• Carma07

God morgon

Ja, för mig är det faktiskt morgon. Tog mig en sovmorgon idag. Eftersom jag är nattuggla och piggnar till då så blev jag kvar uppe en stund igår så jag kunde göra klart min sida till N's album jag börjat på. I morse när jag ammade kunde jag knappt hålla mig vaken. Efter hon var klar la jag ner henne på kudden och mitt huvud bredvid. Jag somnade nog direkt. Vet inte om hon har sovit men har iaf varit nöjd.

Lite hosta kvar men annars är förkylningen mycket bättre. Skönt det. Ska snart hoppa i dusch och bli som människa.

Frujj: N tackar och niger. Ska se om någon av klänningarna jag har fått låna kanske äntligen passar och fota henne dagen till ära.

Tezz: Spännande med flytten. Jag tycker också det är det och väntar på uppdateringar. Förstår din känsla. Tyckte det var stort att flytta till hus.

• Carma07

Skulle skriva massor mer men återkommer. Fick precis en missnöjd dotter.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar