• Frujj

Fikasugna erfarna makar

Carma: jag har oxå fullspäckat denna vecka. Nästa vecka är nog bättre.

Jag gillar hösten med dess vackra färger och klara luft.. men när det är sånt här sketaväder som idag... säger jag bara fyyy

Har fått båda barnen att sova samtidigt!! Borde passa på att göra lite saker (eller vila vore väl ännu bättre) men känner mig mest rastlös. Har några högar med små "projekt" jag borde ta tag i men får inte tummen ur.. Hur gör man??

• Frujj

Förresten, vad tycker ni om namnet MELKER?

• Frujj

Nibla: Har dina händer blivit bättre nu efter att L kommit ut? För visst hade du väl karpaltunnelbesvär??

• Frujj

Hihi jag har lagt ut en kul grej på bloggen!

• Frujj

Alexander har vi övergivit, eller tja, inte jag men maken. Han associerar det till nån gammal granne när han var liten. Tyvärr. För jag tycker Lilleboo ser ut som en liten Alexander. Men igår bara det ploppade upp Melker... smakade lite på det och tyckte "mmmm". Fast maken är inte helt övertygad. Än.
    Tur att vi har nästan två månader kvar på oss att bestämma oss. Börjar dock bli lite pinsamt när folk frågar vad han heter och vi säger "vet inte".
    Oscar med C finns fortfarande på listan

• Frujj

Nibla: Skönt att det försvann redan på bb! Jag hade ju inte så mycket besvär under denna graviditeten av karpaltunnlarna men denna gång verkar det ha kommit efteråt (??!?). Måste fråga min bm om detta när jag ska på efterkontroll.

• Frujj

Linum: Hur går det med matleveranserna från Mat-vad-det-nu-hette?

• Frujj

Suck.. nu kom dottern hem från skolan och skriker att alla glor på henne och skrattar åt henne.. *puh*
    Hmm hon är lite känslig men vad sjutton säger man? Kan ju inte säga att nä det gör dom inte för det vet jag ju inte. Fast jag vill inte tro det för jag vet att hon är bra på att inbilla sig att folk glor på henne och hon tar lätt åt sig.

• Frujj

jaaa en stor boost. Det är sååå jobbigt med detta dåliga självförtoende. Tyvärr vet jag ju själv hur det var i den åldern. Man trodde folk tittade på en och att nåt var fel. Problemet är att E gör en grej av det, tex så tror hon att nån tittar på henne och skrattar åt henne, fast de lika gärna kan sitta och fnissa åt nåt eget (tjejer.... i den åldern, ja ni vet) men så tror hon att det är henne dom skrattar åt så kan hon göra nån min till dom, eller himla med ögonen eller gapa nåt.. Det ger ju dem bara vatten på kvarnen, har försökt förklara detta för henne men hon vill inte gärna lyssna.

• Frujj

Ingen här som känner en trevlig singelkille i 28-35 årsåldern ungefär som behöver träffa en lika trevlig tjej som är 29?
    (FruJJ:s datingservice letar åt syrrans kompis)

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar