• Frujj

Fikasugna erfarna makar

Lycka till LInum önskar jag med!
    Kanske ser dig där i krokarna då, ska till E s skola o ha utvecklingssamtal med E o hennes lärare

• Frujj

Hej i kvällsmörkret
    Ytterligare en pysselfråga från mig.

Vilka pysselaffärer finns kvar i Gbg-trakten??

Pappersakademin i Allum
    Kortmakaren i Floda

men i Gbg??
    Det var ju nån affär som var till salu för ett tag sen, har den stängt??

• Frujj

Ja just det, Format var det jag tänkte på. Det var väl hon som blivit rånad i affären oxå. Usch. Undra om affären är kvar, ska snart iväg o leta stämpel och papper till dopinbjudningar. Har bokat vigselkyrkan med samma präst. Lite kul

• Frujj

Vilka nätaffärer använder ni er av då, pysslare?
    (om ni shoppar på nätet såklart)

• Frujj

Var ju på utvecklingssamtal med stora E idag, och det var så nöjda med henne och hon trivs i skolan. Tog dock upp det där som jag berättade om häromdan och läraren sa att han oxå märkt att hon var lite osäker, frågade lite mkt när hon redan visste osv. Så vi satte upp som mål att jobba med självförtroendet. Bra!
    So far so good... har man en sexveckors bebis hemma så får han snällt följa med på utvecklingssamtal... på den halvtimman hann lilleboo med följande:

Bajsa igenom blöjan och ut på kläderna = blöj- och klädbyte
    Äta
    Rapa högt två gånger
    Fisa högt och ljudligt
    Bajsa igen
    Nytt blöjbyte...

Hihi en effektiv halvtimma för en sexveckors kille!

• Frujj

Carma: Tack gärna en lista om du har tid och lust
    Tråkigt med förkylning, hoppas det snabbt går över!

• Frujj

Tezz: Just ja den finns oxå.

Vackert väder idag, men kallt! Härligt klar kall luft...
    Lustigt vad det varierar, men tur att det inte är grått och mörkt hela tiden, då hade jag börjat fundera på o gräva ner mig. Fredag idag igen, värst vad tiden går fort!!

• Frujj

Ab: Trist att vara förkyld i 180 dagar. Du får attackera bacillerna med en större dos vitlök och citron.

Bauti: Hoppas bubblandet var gött!

Nibla: Gör som du idag, städar, eller snarare röjer! Har fått nån röj-nojja för här har rensats kläder och så har jag varit uppe på vinden och hämtat ner lådor med Ws urvuxna kläder och sorterat ut vad lilleman kan ha. Vilket betyder nästan allt eftersom de är födda på samma årstid

Har just skickat iväg maken att köpa pizza Måste vara nåt med vädret idag...

• Frujj

Fy vad jag är arg på 3 nu. (mobilabb.) Har varit utan telefon i nästan 2 veckor nu. Jo det funkar ju om jag åker härifrån (pga nåt med deras master)men jag åker ju inte iväg härifrån bara för att se om jag ev fått nåt sms eller nåt...
    Och nu har jag tre röstmeddelanden som jag inte kan lyssna av!! Såååååååå irriterande!!!

*grrr*

• Frujj

God förmiddag

Nibla, Ab: Jag skickade ett brev till 3 förra måndagen där jag skrev att jag ville säga upp abbonemanget i förtid eftersom de inte levererar vad som står i deras avtal.. och förklarade situationen. De själva måste ju veta när de stängde ner sin mast.
    Väntar på svar... tyvärr kan man inte ringa dem (enligt kundtjänst) utan reklamationsavd når man enbart via brev på posten. Fy f-n va kasst!!!!!!!!!!!!!1
    Aldrig mera 3!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar